Obserwatorzy

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Picasso z Limonką

Podczas urlopu miałam mocne postanowienie wykorzystania zgromadzonych zasobów.
Nawlekłam na nitkę koraliki, zabrałam szydełko, ruszyłam w trasę i dziergałam z doskoku  ;-)

Tak oto powstał komplet Picasso z Limonką - sznur szydełkowy (sekwencja na 6 koralików), ale żeby nie było tak banalnie, dodałam peyotowe wstawki. Wisior szyty z użyciem FP, które kolorystycznie udało się pięknie dobrać... Kolczyki zrobiłam bardzo proste z wykorzystaniem motywu z wisiorka.
Jak dla mnie całość robi bardzo milutkie wrażenie - szkoda tylko, że zdjęcia coś mi nie wychodzą i nie oddają uroku tych błyskotek :-)




1







Użyte materiały:
- Fire Polish Dual Coated Blueberry Lemon 4 mm
- 11/0 Toho Round Lemon
- 11/0 Toho Hybrid Jet Picasso
- srebrne bigle otwarte
- ulubione końcówki do wklejania (12x8, wew. 7,5 mm)
- zapięcie toggle typu gothic
- kordonek Altin Basak czarno-srebrny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...