Obserwatorzy

środa, 21 września 2016

Nie będzie jedynki :-)

Czołem Kochani!


Wcale nie mam na myśli telewizyjnej Jedynki, ani zęba, tylko ocenę szkolną za brak zadania.
Otóż nie, tak długo jak mogę, nie dać się złapać na nieprzygotowaniu ;-)

Kiedy Danusia zobaczyła moje kartki wyhaftowane specjalnie na zabawę u Ani, dała mi szósteczkę i lekko mi przypomniała, że jeszcze cętki przede mną. Trochę się zmartwiłam, że jeszcze nic nie mam, cętki mi nie leżą... I zaczęłam główkować nad czymś co jeśli nie przyda się mnie, to przyda się komuś innemu...


Banerek do zabawy:




Zaczęłam szukać wzoru i znalazłam tutaj: http://bizuteria-blond.blogspot.com/p/wzory.html
Pogrzebałam w koralikach, i znowu nie wiedzieć dlaczego zdecydowałam się na kolor zielony.

Wyjęłam krosno i do dzieła!


A tak przy okazji, kto nie tka to podpowiem, że wszystkie wzory do haftu krzyżykowego pasują na krosno.
Szczególnie polecam wzory, które są przewidziane na zakładki.
Taką bransoletkę zrobicie spokojnie w ciągu jednego dnia:







Wykorzystałam koraliki Toho Treasure 12/00 w kolorze Higher-Metallic June Bug, Ceylon Rice Pudding, Opaque Rainbow Green Mint.

I wiecie co, podoba mi się ta bransoletka mimo cętek!

Danusia, dasz choćby piąteczkę? ;-)
Serdecznie pozdrawiam.

******
PS. Przede mną spore zadanie, o którym niebawem opowiem :-)

48 komentarzy:

  1. No to genialnie poradziłaś sobie z tymi cętkami. Rewelacyjna bransoletka. Gratuluję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cętkowane cętki 😆 super mrrrr...

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko,bransoletka jest cudowna. I to secesyjne zapięcie, ech...
    Tulę serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!! śiwetne centki a bransoletka wspaniała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudenko, ja bym dała 2 szóstki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna bransoletka, bardzo mi się podoba. Wyszła prześlicznie, na szóstkę jak nic :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusia nie da piąteczki, bo padnie z wrażenia i skali ocen Jej zabraknie, podobnie jak i mi , bransoletka jest fantastyczna. Masz rację, te zakładkowe wzory są idealne do bransoletek tkanych na krośnie. Powiedz mi proszę, jak wklejasz te końcówki, łapiesz za pierwszy rządek koralików, czy za samą nitkę ? Jak wkleiłam koraliki tak je zaciskając aż popękały, mało nie przecinając nitki ...
    Cmok jak smok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcówki daję trochę kleju polimerowego i delikatnie zaciskam szczypcami płaskimi na ostatnim rzędzie koralików.
      Dziękuję Bożenko, buziaki:-)

      Usuń
    2. Czyli prawie tak samo, tylko pewnie mocniej docisnęłam ( raczej na pewno ! ).
      Dzięki i buziaki :)

      Usuń
  8. O ludzie, czarna magia, ale jaki efekt, wow, no, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wyzwaniem poradziłąs sobie rewelacyjnie bo wyszło zjawiskowo!Brnasoletka wyszła cudownie i fajny miałaś pomysł na nią :) Gratuluję Kochana kreatywności :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! Ty powinnaś dostać nie szóstkę, ale od razu świadectwo z paskiem! Bransa wyszła cudnie :)). Uwielbiam ten "żuczkowy"odcień zieleni.Dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przymierzam się do krosna :) śliczna ta bransoletka, mi nie specjalnie leży zielony kolor, za to cętki jak najbardziej. Ale ta bransoletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniutkie to krosno:) Bransoletka super!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym dała szósteczkę! Też nie przepadam za cętkami ale ta bransoletka bardzo mi się podoba. Szyku dodaje oczywiście eleganckie wykończenie. Jesteś Beatko niezwykle pomysłowa. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja powiem przekornie bransoletka jest super , tkanie na krośnie dla mnie czarna magia więc podziwiam . Wzorek świetny.. no właśnie a gdzie to ale?? No ale dotyczy koloru bo cętki są ale takie bardziej wężowe niż kocie. Gdyby było w brązach lub czerni z białym jak na banerku nie miałabyś żadnej konkurencji, bo bransoletka zasługuje na najwyższe podium.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bo ten kotek miał niestrawność i zzieleniał ;-). Dla Ciebie mogę zrobić cętki z banerka.

      Usuń
  15. Świetna! Też nie przepadam za cętkami, ale takie na zielono to nawet mi się podobają, w dodatku z miedzianym wykończeniem. Wydawało mi się, że nie ma ładnych odcieni metalicznych zielonych koralików, a tu zaskoczenie. Od razu sprawdziłam w sklepie i tam ten kolor już tak ładnie nie wygląda. A tak w ogóle to muszę w końcu zainwestować w to krosno, bo od pomysłów kłębi mi się w głowie, a to dużo szybsze jak peyote ;)
    Pozdrawiam Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor na żywo jest jeszcze piękniejszy. Jeśli chodzi o krosno, to myślę że warto jednak zainwestować w lepsze drewniane. Na tym Beadalonie można naciągnąć do 25 nitek, czyli w rządku co najwyżej 24 koraliki. Poza tym to krosno jak dla mnie jest zbyt giętkie, dlatego niezbyt często po nie sięgam.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  16. W życiu bym nie pomyślała o zielonych cętkach, ale... wyglądają świetnie! :) Bardzo ciekawy efekt końcowy, trochę mi się kojarzy z aligatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna zielone centki są super pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  18. O kochana, jedynki na pewno nie będzie, jak dla mnie to szóstka i to jeszcze z plusem :) Ale super Ci wyszła, jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bransoletka! super wybrnęłaś z tematu! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko od wczoraj czekam aby napisać komenta i do teraz nie było tego okienka wyskakującego .Wreszcie się pojawiło,uff jak nic obrażę się kiedyś na bloggera.
    Kochana wszystko cudnie ,pięknie i zasługuje na największe achy,bo bransoletka jest śliczna,nawet w ulubionych przeze mnie zielonych kolorach ,tylko gdzie te banerkowe kolorki,pytam no gdzie ?
    I co z Tobą mam zrobić ,jak Cię ukarać ,muszę coś obmyśleć .
    Cóż będziemy mieć rodzynka /rodzynkę lamparcią w zabawie.
    Ale pamiętaj następnym razem mam na Ciebie oko :)
    Buziaki i pozdrowionka ślę ,kiwając palcem przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusia, karny jeżyk dla mnie? ;-). To ja poproszę o jakieś specjalne zadanie.
      Przyznam szczerze, że w swym zakręceniu skupiłam się na zdaniu, że "nie chodzi o to, aby prace były np. czarno białe, tylko ma być w nich zawarte wyraźne cętkowanie". O kolejnym zdaniu zapomniałam :-). Zielone cętki są takie ładne...
      Buziaki.

      Usuń
    2. co za wyrozumiała Szefowa... ;-D

      Usuń
  21. No i widzisz jak fajnie sobie poradziłaś z tematem? Bransoletka bardzo ładna, a krosno kusi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Beatko! Bransoletka Jest przepiękna, I te kolorki też pięknie dobrane - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  23. No, no, Beatko jedynki nie ma, ale bransoletka świetna. Też myślałam o innej kolorystyce niż w banerku i też pewnie szefowa, pokręciłaby nosem, ale zdecydowałam się na tradycyjne i praca czeka tylko na sesję oraz post o cętkach, już wkrótce.)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bransoletka :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. niesamowita sprawa:) nigdy nie miałam do czynienia z tego typu biżuterią, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna bransoletka:) i w moich ulubionych kolorach;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna bransoletka, piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna bransoletka, ja co prawda nie lubie cętek, ale ta zieleń jest rewelacyjna
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna bransoletka, ja co prawda nie lubie cętek, ale ta zieleń jest rewelacyjna
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach! Beatko... bransoletka przecudna i cętki idealnie niekształtne... śliczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Łał! Przepiękna bransoletka! Fajne cętki, takie inne ale śliczne.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bransoletka jest rewelacyjna-a fakt,że stworzyłaś ja na krośnie powalił mnie na łopatki ;) Czym Ty mnie jeszcze zaskoczysz? ;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Beatko, brawo, śliczna bransoletka. Zuwazyłam, że Danusia Cię zrugała, ale cętki są, a że zielone... to nic:) Ja lubię zielony kolor.
    No popatrz, miałysmy podobny pomysł, bo ja też cętkowaną bransoletkę zrobiłam i też na krośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna ta bransoletka,nie mam zielonego pojęcia jak się robi na tym krośnie,bardzo jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie!Drapieżność na zielono ;)) Podoba mi się .No i to krosno... :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawe podejście do drapieżnych cętek, tutaj ujarzmionych trochę kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zielone cętki jak najbardziej przypadły mi do gustu :) Bransoletka wyszła super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsze cętki, które mi się tak bardzo podobają :) Zapewne przez ich kolor. Bransoletka wyszła świetnie, wygląda prześlicznie i pięknie się zapewne układa. Rewelacyjny pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...