Obserwatorzy

środa, 22 lutego 2017

Być kobietą...czyli Love yourself!

Czołem Kochani!

Gdyby nie Hubka ten post mógłby nie powstać! Zafascynowana jej poczynaniami, a konkretnie mówiąc sexy kobietkami, które z niezwykłą umiejętnością wrzucała w swoje karteczki, zapragnęłam zrobić coś czego jeszcze u mnie nie było :-)
Kto nie wie o czym mowa zagląda tutaj i tuaj.


Kenny Kiernan idealnie wpisuje się w moje gusta! Nie żal mi było wydać te kilka dolarów by wesprzeć sztukę i legalnie z niej korzystać :-)
A że drukarki aktualnie nie posiadam to odrysowałam z ekranu. Niestety poczułam nieodpartą chęć posiadania drukarki, więc w najbliższym czasie zakup będzie zrealizowany...

Sama nie wiem jak to się stało, ale jestem wybitnie zadowolona z tej kartki! Przy okazji wyjęłam moje stare markery Letraset - wyobraźcie sobie że mają jakieś 7 lat i nie wyschły! Teraz można je kupić już pod nowym brandem Winsor &Newton. Brakuje mi blendera, sądzę że jeszcze kilka dni i będę go mieć :-)


O kobietach i kobiecości powiedziano już wiele. Być kobietą we współczesnym świecie nie jest łatwo. Niby jest równouprawnienie, ale:

Ciężko jest być kobietą

Digi stempelek, który szczególnie mnie zafascynował wyglądał tak:

"Foxy Mama" color digi stamp by KennyK Stamp

Czyż ona nie jest piękna?!

I w ten oto sposób doszliśmy do mojej interpretacji:


Ach, to lustro! Chciałabym mieć takie w domu... 

A tutaj widać moje odbicie :-)


Najwięcej problemuu sprawił mi napis, bo wymyśliłam że tak ma brzmieć. Przydałby się taki stempelek. Ale z braku laku... napisałam sama białym żelopisem. Moze być?
Cegiełki na ścianie przy pomocy maski.
Rama lustra embossing na gorąco.

Kolorki specjalnie pod papuzie kolory w Cyklicznych Kolorkach
u Danusi.


Moją kartkę dedykuję wszystkim pięknym kobietkom by nigdy nie wątpiły w siebie. 

Pokochaj siebie, a świat pokocha Ciebie :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)

44 komentarze:

  1. Wow, naprawdę świetna kartka, bardzo mi się podoba taki styl :) I super apetyczna babeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. FANTASTYCZNA!!!
    Grafika jest świetna i ty ją super pokolorowałaś :0 )
    Karteczka bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Być kobietą to faktycznie cieżka sprawa. My jednak dajemy rade co? Musze powiedzieć, że jestem zachwycona tą karteczką. Świetna grafika, chyba bardzo podobna do wielu z nas, kiedy tu i owdzie czegoś wiecej niżbyśmy chciały. Hehehe. Fajnie ujełaś temat a lustro cudo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdę mówiąc, bardziej w mój gust trafia brunetka w czerwieni, ale i blondynce w zieleni niczego nie brakuje. No i to lustro... W ogóle to kartka świetna i napis taki motywujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW! Ale boska blondyna i boska karteczka:) Wspaniała interpretacja papuzich kolorow!Swietna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No może zmieniła bym wygląd,że nie "jak nastolatka", a właśnie jak taka sexbomba:))
    Kartka mega udana:))bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szacun;) odrysować;) Jeśli masz kolory zbliżone blender nie potrzebny ...same się rozmawiają...bardziej inwestuj w kolory;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie radzić. Często tak robię :-)
      Blender czasem się przydaje. Biorąc pod uwagę jakość i trwałość tych markerów to warto w nie inwestować. Na razie, łącznie z tymi starymi mam 22 kolorki. Do tego równie stare i trwałe Faber Castell. Przynajmniej wiem, że nie wyrzuciłam kasy w błoto :-)

      Usuń
  8. Szacun;) odrysować;) Jeśli masz kolory zbliżone blender nie potrzebny ...same się rozmawiają...bardziej inwestuj w kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam na nią chrapkę:-) Zwłaszcza , że figurka taka jakby moja!:-) Super! PS Kupiłas już blender?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Wróciłam właśnie z zakupów z blenderem i nie tylko :-)
      A figura też jakby moja, więc nie mogłam się oprzeć :-)

      Usuń
    2. wrrr....a chciałam ci wysłac.....;-D

      Usuń
    3. To się pospieszyłam :-) mam niecierpliwą naturę :-)

      Usuń
  10. Idealne dopasowanie nie tylko "papuzich" kolorów, ale ogólnie całości. Podziwiam za talent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko bardzo mnie zachwyciła ta kartka,a szczególnie ta modystka,normalnie jakbym siebie widziała haha.Te same krągłości,biuścik też w tych rozmiarach,jedynie talia osy trochę mi się spłaszczyła haha:)
    A ja myślałam ,że ten blender to do kuchni kupujesz ,a tu czytam ,że jakieś inne ustrojstwo chcesz nabyć ,znaczy już nawet nabyłaś .Człowiek to całe życie się uczy.
    Dziękuję kochana za udział w zabawie
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha kapitalna :3 to lustro jest bardzo dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko, jestem pod wrażeniem! Karteczka jest wspaniała, wszystko mi się w niej podoba, przesłanie, kompozycja, kolorki, napis - no po prostu bomba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko! Ta karteczka jest przeurocza, Kolorki bardzo ładne dobrałaś - Pozdrawiam Goraco

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała karteczka, chciałabym mieć takie wcięcia i wygięcia jak ta damulka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochaniutka, świetnie wyszła CI karteczka, jest urocza i bardzo pozytywna . Dziękuję za cudne słowa u mnie :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. No piękny symbol kobiecości! Stempelek rzeczywiście jest świetny. Jestem pod wrażeniem tej pracy Beatko - wspaniale pomyślana i pięknie wykonana. Pomysł z cegiełkami ekstra a lustro - cudeńko. Całość urzekająca! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko, rewelacyjna kartka, a lustro - sam miodzio.
    Urocza babeczka, a gdyby jej dodać jeszcze jedną oponkę, to byłabym prawie ja:)
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja kartka jest prześliczna i to lusterko . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja !! Wszystko mi sie w tej kartce podoba, począwszy do kobitki przez murek i lustro. Świetne pauzie kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja cię! Piękna, i co za wspaniały pomysł. Podoba mi się to lusterko a napis wyszedł Ci fantastycznie.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka jest rewelacyjna! I pomyśleć, że Ty sama ta babeczkę sobie odrysowałaś.... niesamowite :) Ja chyba jestem sierotka, bo nawet nie wiem co to jest ten blender :)

    OdpowiedzUsuń
  23. On jest po prostu najpiękniejsza na świecie, a w Twoim wydaniu to i w całej galaktyce :-) Ja nie wiem po co Ci ta drukarka skoro sama potrafisz to zrobić lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest moc! :) I w przeslaniu, i w kolorach. duzo pozytywnej energii i swietna praca, sama przyjemnosc na nią patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj ciężko być kobietą. Oj, dokładnie tak. Świetna karteczka. Lustro mam podobne, tzn. podobne w proporcjach. Na szczęście jest obok drugie, bo to przeszklone drzwi szafy :)) Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobra interpretacja. Bardo ładna kartka.
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. kartka z przymrożeniem oka, fajniasta !!!! a to przesłanie do wielu z nas by pasowało !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna kartka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna karteczka! :) Wszystko w niej idealnie ze sobą współgra. A bohaterka? No niech ktoś mi powie, że nie jest potwornie sexy! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna karteczka !!!
    Te stempelki są rewelacyjne !!!
    Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  31. No chyba przestanę tu zaglądać,bo co zajrzę,to wydaję kasę,farby Pebeo już kupiłam,teraz jak spojrzałam na tą kobitkę to się zakochałam i już mam kilka stempli w koszyku,tylko muszę się zdecydować bez których "nie mogę żyć".Kartka jest rewelacyjna,pięknie malujesz,a zaglądać na pewno będę,bo u Ciebie pięknie i ciekawie,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna kartka. Kobitki górą.

    OdpowiedzUsuń
  33. Beatko cudna kartka, ten murek i lustro zachwyca , a TA babeczka jest The Best ;)
    tylko nie wiem co ma blender do markerów, ale myślę że to juz nie moja bajka;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajowa ta karteczka Beatko;)Byłam pewna, że już dodałam tu komentarz, a ja tę karteczkę na FB widziałam;) Super! Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ciekawa praca:) sexowna kobietka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale sexi kobitka :) świetna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Beatko karteczka jest fantastyczna i bardzo mi się podoba,a do tego ma moje kolorki.
    Kobieta ma w sobie tyle seksapilu,że promieniuje nim dookoła:)
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka piękna, jak ślicznie kobieca i urokliwa :) Jak cudnie wpasowana w kartkę, z tym lustrem i kwiatami :)
    Świetnie to wymyśliłaś, nie dziwi mnie zachwyt nad tym stempelkiem. Było warto.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Podpisuje się pod wszystkimi ochi ach na temat tej ślicznej karteczki i ślicznego stempelka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...