Obserwatorzy

sobota, 10 lutego 2018

Lavender


Czołem Kochani!

W szkole średniej głównie słuchałam Marillion! Uwielbiałam śpiewać Lavender. 
Znacie ten tekst?


Lavenders blue, dilly dilly, lavenders green,

When I am King, dilly dilly,

You will be Queen.
A penny for your thoughts my dear,
A penny for your thoughts my dear,
I.O.U. for your love, I.O.U. for your love.


Ciekawostką jest to, że utwór powstał zainspirowany ludową piosenką z XVII wieku!
Piosenka została również wykorzystana w filmie Kopciuszek z 2015 roku.

******

A u mnie dzisiaj lawendowa czapeczka na szydełku, wymiarowa na dorosłą głowę.

Wykorzystałam wzór znaleziony na Pintereście TUTAJ
oraz na YT  TUTAJ


Wyjątkowa i krótka prezentacja bo w postaci ekspozytora występuje głowa autorki bloga:



Pozdrawiam serdecznie!


21 komentarzy:

  1. Droga Autorko, przecudnie się prezentujesz w czapeczce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czapeczka na jeszcze śliczniejszej modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatka, ale Ty śliczna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być o czapeczce ;) Czapusia też urocza. Taka z romantyzmem :)

      Usuń
  4. Piękna i bardzo twarzowa czapeczka :)
    Ja raczej słabo znam Marillion i kojarzę tylko Kelly. Ale posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No Ty śliczna jesteś:)))))a w tej czapeczce Ci do twarzy:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką prezentację to ja rozumiem ;) Czapka wygląda świetnie, to chyba w dużej mierze zasługa ekspozytora :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna czapeczka, pasuje Ci 😊 Fajny utwór, ja od niedawna słucham rocka... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna czapeczka na pięknej modelce :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuper. Czapeczka i Ty oczywiście. Bardzo fajny wzór. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko jak miło Cie znowu zobaczyć. Kwitnąco wyglądasz w tej czapeczce, zresztą bez też :-)
    Świetna jest.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :) Śliczna czapeczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko, uwielbiałam Marillion (ale tylko z Fishem), znałam niemal wszystkie teksty na pamięć (do dziś mam wielki sentyment i lubię czasem posłuchać). A czapeczka jest prześliczna i do tego na uroczej modelce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko! Przepiękna czapeczka i Modelka również - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna czapeczka na pieknej modelce:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. no Becia czapeczka to tylko dodatek bo Twoje zdjęcia są o wiele ciekawsze;D
    pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapeczka prześliczna, ale modelka :) Piękna z Ciebie kobieta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna czapeczka w pięknym kolorze!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ sliczna czapeczka, a Ty wyglądasz w niej zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...