Obserwatorzy

poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Podsumowanie zadania 9

Czołem Kochani!

Z małym świątecznym opóźnieniem robimy podsumowanie zadania 9.
Tymczasem u Ewy możecie zapoznać się z zadaniem nr 11 na kolejne dwa miesiące, a u mnie jeszcze do końca kwietnia trwa zadanie 10.


Niemal tradycyjnie Lidzia (Czarna Dama) zrobiła swoje prace jako pierwsza, niestety jednocześnie zapowiadając że to były ostatnie prace w nauce. Lidziu, jak zmienisz zdanie, to zapraszamy nadal! Bardzo Ci dziękujemy za pilność, szybkość i pomysłowość!



Anna W. (mięta) wykonała świetny chustecznik. Dla mnie to zestawienie kolorów to ponadczasowa klasyka. 



Dorotka (dorkamikrus) pokazała prace na zadanie 9 i 10 cudownie łącząc oba wzory:



Jola z Caviarni, nasza zwyciężczyni konkursu, zrobiła uroczy szaliczek dla wnusia:


Ewa (beva), zrobiła najbardziej skomplikowany dla mnie wzór, który wspaniale prezentuje się na golfiku:


A ja wybrałam fałszywy żakard i wreszcie zrobiłam kuchenną łapkę, która chodziła za mną już od dłuższego czasu:


Moje Drogie Dziewczyny, jesteście wspaniałe!
Bardzo dziękujemy za Wasze prace :-)

To jak, robimy warkocze i kapcie? Jasne, że tak!

Pozdrawiam serdecznie.

7 komentarzy:

  1. Wow! Czarna magia jak dla mnie,ale wzory są cudowne.
    Chustecznik rewelacyjny.
    Wszystkiego dobrego życzę świątecznym czasie🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie i ciekawe prace. Trochę żałuję, że nie udało mi się zrobić jeszcze jednej pracy bo ten fałszywy żakard też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko! Wszystkie prace są cudowne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetne prace, można patrzeć i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełna podziwu dla umiejętności i kreatywności uczestniczek zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż bezustannie podziwiam wasze prace i talenty w szydełkowaniu. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...