Obserwatorzy

sobota, 27 lipca 2013

Zielona Afryka

Po raz kolejny miałam przyjemność wykorzystać projekt Tauriel-Design http://e-tutorial.eu/pl/p/Instrukcja-Kolczyki-Afryka/86
Moja Afryka jest bardzo zielona - jak oaza na pustyni, jak zielona herbata lub kawa, albo jak dżungla afrykańska :-)
Mam sezon na kolor zielony, to silniejsze ode mnie :-)
Wzór jest bardzo prosty, szybki w wykonaniu. To świetna inspiracja - kolczyki mogą być w różnych kolorach, wzór można wykorzystać w bransoletkach, naszyjnikach, można go modyfikować.
Do kolczyków dorobiłam naszyjnik - punktem wyjścia był wisiorek, postanowiłam że sam naszyjnik będzie długi ale lekki. W naszyjniku użyłam tych samych koralików, dodatkowo dodając FP rondelle.
W Kadoro pojawiły się półfabrykaty w kolorze Rose Gold - zaryzykowałam zamówieniem i okazało się, że świetnie ten kolor współgra z odcieniem Bronze.







Użyte materiały:
- Tile 6 mm Opaque Yellow Jet
- Fire Polish 4 mm Olivine
- Toho 8/0 Peridot
- Toho 15/0 Bronze
- Toho Bugle 9 mm
- bigle Rose Gold otwarte ze sprężynką

w naszyjniku dodatkowo
- Fire Polish Rondelle Emerald
- ogniwka okrągłe i owalne Rose Gold
- zawieszka miedziana piórko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...