Obserwatorzy

piątek, 9 października 2015

Metryczka do wymianek

Witajcie Kochani!

 
Z przyjemnością dopisuję się pomysłu Ewy i wypełniam moją metryczkę wymiankową.

http://hubka38.blogspot.com/2015/07/metryczka_2.html



1. Nick/imię

Ranya/ Beata

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Cieszą mnie wszelkie przydasie. Cenię wszystko co jest ręcznie robione. Podobają mi się hafty i frywolitka. Chętnie przygarnę rzeczy szydełkowe, deku oraz sutasz i wire-wrapping. Podobają mi się koszyczki z papierowej wikliny.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?

W swoich pracach wykorzystuję szeroko pojęty beading. Potrafię szydełkować, haftować krzyżykami. Wykonuję prace deku, makramowe, kumihimo, tkane na krośnie. Od pewnego czasu zaprzyjaźniłam się również z frywolitką, uczę się też haftu wstążeczkowego.
Sądzę, że w miarę unikatowe są moje ręcznie malowane medaliony.

4. Trzy ulubione kolory to…..

czarny, odcienie niebieskiego, czerwony
ale również zielony, biały...
i srebrny w dodatkach

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….

nie noszę beżu, pudrowego różu... raczej nie powiem że nie lubię jakiegoś koloru, lecz że mi nie pasuje. 

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?

Uwielbiam przydasie! Wszystko co mi pomoże wykonać kartkę przygarniam bardzo chętnie (kwiatki, wycinanki). Kordonki, serwetki i papiery do deku. Koronki i wstążeczki. Stempelki.

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?

Noszę naszyjniki, najchętniej wisiorki na długich łańcuszkach. Bransoletki w każdej postaci. Kolczyki wiszące, ale niezbyt długie, bo mi nie wypada nosić do pracy zbyt okazałych. Pierścionki sporadycznie. Lubię beadingowe broszki, które przypinam do żakietów.

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Raczej nie ma stałego motywu, no może kwiaty... W ubiorze wolę rzeczy gładkie bez wzoru, w mieszkaniu króluje Ludwik i to on wyznacza co pasuje do tego stylu.

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)

Kawę uwielbiam. Piję dla smaku, w żaden sposób na mnie nie działa - piję i mogę iść spać :-). Głównie rozpuszczalną typu espresso, która ma piankę, tak jak np. Jacobs Velvet. Mam ekspres na kapsułki Tchibo, też bardzo lubię. A czasem potrzebuję kawy treściwej czyli parzonej - Jacobs, Lavazza, DE, MK...
Herbatę piję czarną z cytryną  lub najczęściej zieloną. 

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..

hmmm... i tu problem, bo jak nie ma to nie jem... ale nie odmówię czekolady z orzechami, prince polo, rafaello. Lubię marcepan, ale prawdziwy. Czekolady z nadzieniem kokosowym.

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?


O tak, lubię czytać! Nie tak często jak kiedyś, ale jednak! Fantasy, kryminały, przygodowe, literaturę faktu, biografie... wszystko co jest napisane dobrze, giętkim językiem. Lubię Kinga, Jonatana Carolla, szwedzkich autorów. Nie stronię też od literatury polskiej.

Mam mnóstwo książek, już mi się nie mieszczą, a kupuję nadal :-)



12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?

Kosmetyki - mam swoje ulubione marki, zapachy wybieram sama. Jeśli już to jakieś fajne ręcznie robione mydełko...

13. Chciałam jeszcze dodać....

Wolę dostać jedną tabliczkę czekolady niż mnóstwo różnych pojedynczych herbatek i słodyczy.
Mam niestety poważny odchył na punkcie wszystkiego co jest do jedzenia, a ja nie znam terminu przydatności do spożycia... 

Oprócz ciągłego tworzenia rękodzielniczych dziełek lubię zwiedzać i fotografować.
Kocham filmy w starym kinie i czarno-białe fotosy.
Moim marzeniem jest zobaczyć Machu Picchu.
Przez długi czas grałam w amatorskiej drużynie bowlingowej.
Jestem po czterdziestce i wcale się tym nie przejmuję :-)


14. Urodziny /imieniny
 
Urodziny obchodzę 1 czerwca.
 
Imienin nie obchodzę, ale... jeśli ktoś chce mi zrobić przyjemność to może 8 marca albo 6 września, albo nawet przez cały rok :-)

Swoją metryczkę pewnie od czasu do czasu zaktualizuję.
Jeśli nie znajdujecie tu odpowiedzi na wasze pytania, coś jeszcze chcecie o mnie wiedzieć to zapraszam do kontaktu:

q_bowl@interia.pl










17 komentarzy:

  1. Ile się można przy okazji dowiedzieć :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna metryczka Beatko, bardzo rzeczowe i ciekawe odpowiedzi.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te metryczki to wspaniały pomysł,dzięki niej właśnie,wreszcie spotkałam miłośniczkę J.Carolla,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tymi metryczkami, bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i wszystko jasne. Zwięźle i treściwie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. noi super :) metryczki sa przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. eeeeeee no metryczka jak sie patrzy :D
    fajnie było poznać Cie bliżej Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I kolejne tajemnice o Tobie wyszły na jaw ;-) Bardzo się cieszę, bo dzięki temu dowiedziałam się o Tobie Beatko, nowych rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna rzecz taka metryczka,bardzo pożyteczna i ile się można o Tobie dowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  11. No kochana lepiej późno niż wcale !! Już kilka razy się przekonałam , żę metryczki są super. Skorzystałam już z nich nie jeden raz. Ewa miala doskonaly pomysł .
    Fajnie było co nieco o Tobie poczytać :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że dorzuciłaś do bazy swoją metryczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ileż fajnych rzeczy się dowiedziałam.
    Ile kawy bym nie wypiła - zasnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na Machu Picchcu to ja tez mam ochotę polecieć!
    Moja miotła jeszcze nie ma takiego zasięgu ;-/

    OdpowiedzUsuń
  15. precyzyjnie wszystko opisane:) i wszystko jasne. Fajne te metryczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Metryczki są bardzo przydatne i ciekawe - lubię je czytać. Ze słodyczami mam podobnie - jak nie ma, to nie jem, ale jak są, to nie ma zmiłuj.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...