Obserwatorzy

czwartek, 29 października 2015

Russian spiral czyli... śliwka po rosyjsku ;-)

Czołem Kochani!


Danusia zrobiła mi kawał. Trudno! Jakoś się pozbierałam, choć łatwo nie było i trochę czasu mi zeszło :-)
Całkiem niedawno, bo we wrześniu, umieściłam post jak zrobić bransoletkę na gumce, oczywiście nie wiedzieć czemu użyłam ślicznie fioletowych  jadeitów... A w październiku byłoby jak znalazł!

Jakiś czas temu zrobiłam frywolitkową zakładkę w odcieniach fioletu. Postanowiłam jednak, że zrobię z niej serwetkę i tak się zawzięłam w swoim pomyśle, że do dzisiaj szukam odpowiedniego materiału by zrealizować zamysł...

Nie pozostało mi nic innego, tylko wrócić do źródeł i zrobić coś koralikowego na Cykliczne Kolorki.



RUSSIAN SPIRAL :-)

Brzmi groźnie? Ale robi się szybko i przyjemnie!
Największą trudnością dla mnie jest zawsze dobór koralików, żeby było pięknie i niebanalnie :-).

Ostatnio zapanowała moda na siatkowe bransoletki, które też już zagościły w moim podręcznym magazynku, ale...ciągle podchodzę do nich jak pies do jeża.

Postanowiłam zrobić bransoletkę ściegiem russian spiral, czyli coś w rodzaju siateczki. Powstaje fajny tunel, którego nie trzeba nawet usztywniać bo odpowiednio zastosowane koraliki i nici (w moim przypadku kordonek) idealnie trzymają okrągłą formę.
TUTAJ i TUTAJ możecie zobaczyć inne wersje.
Zwykle nic nie wkładałam do środka, ale tym razem w tunel wrzuciłam kulki fioletowego jadeitu - dokładnie te same, co we wspomnianej bransoletce z gumką...







a tu w parze ze wspomnianą Sharonką:





Śliwkowy kolor lubię, od czasu do czasu miewam fiolety w ubraniach. Same śliweczki... no powiem, tu bywa różnie...ale suszone uwielbiam :-)

Bardzo dziękuję Wam za fantastyczne komentarze pod ostatnim postem!

Serdecznie pozdrawiam i życzę pięknej jesieni :-)





35 komentarzy:

  1. Super Beatko , że zdążyłaś i na dodatek stworzyłaś śliczna bransoletkę. Nie znam sie za bardzo na koralikach, ale w wolnej chwili zerknę jak zrobić takie cudo. Może kiedyś spróbuję. I wiesz chyba też sobie odpuszczę trochę, nic na siłe bo wychodza potem takie gnioty jak ta pieklasta doniczka. Teraz żałuję , że jednak nie wylądowała w śmieciach :-(.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja bransoletka jest po prostu świetna bardzo mi się podoba może i ja kiedyś spróbuje zrobić coś tak fajnego pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super bransoletka, bardzo mi się podoba. Ciekawy jest ten wzór. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka jeszcze takiej nie widziałam, jak gdzieś już uda mi się kupić troszkę czasu to spróbuje ja zrobić bo jest zjawiskowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, aż trudno mi uwierzyć , że samodzielnie wykonałaś to cacko? No, ale oczywiście wierzę;) Jest piękna, pomimo, że śliwek ani tego koloru nie lubię;) No niestety... Ja nie ,,biżuteryjna", także jedynie taką na gumeczce może udałoby mi się zrobić;) Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Te kulki w środku dają kapitalny efekt! Russian Spiral przyglądam się do dawna, ale jakoś stale nie mogę się przekonać do zrobienia czegoś takiego. Choć jak zobaczyłam tę Twoją, to może w końcu...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka.,Pięknie się prezentuje w tym kolorku koralików :) Musze spróbować technikę Russian Spiral, ponieważ jakoś nie składało się i brakowało czasu by coś skoralikować. Dla mnie bransoletki i jedna i druga - super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, jest wspaniała, a te wyglądające ze środka jadeitowe kule dają niesamowity efekt :) Zrobić siateczkową bransoletkę, bez siateczki to mistrzostwo pomysłowości :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ! Jest prześliczna, Ogladam sobie te zawijaski, przenikające się wzajemnie koraliki, i w zasadzie powinnam Danusi podziękować za ten kawał z fioletem. Jeśli inspiruje do powstawania takich cudeniek .... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jejuuuu- co za kolorki- marzenie! Przepiękna1 Ta druga też! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. zabrzmiało złowioeszczo, ale mnie wszystko z przymiotnikiem "russian" kojarzy sie z rosyjska ruletką ;-)

    za to wygląda zjawiskowo i niweluje początkową niepewność,
    koraliki w koralikach!
    i jak zawsze genialny dobór odcieni.
    cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja. Biżuteryjny ten śliwkowy kolorek się zrobił. Tak wielu prac, w takim wydaniu, już dawno nie było. Twoja bransoletka jest bardzo oryginalna i nie ważne, jak się splot nazywa, ważne że efekt jest piorunujący.
    Brawo Beatko, za kreatywne podejście do tematu.)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę taką bransoletkę :D wygląda intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tu dużo mówić! Piękna i oryginalna bransoleta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba , jest śliczna:) Zadanie wykonane w ostatniej chwili ale z wysoką notą:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko piękna, obie ślicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko jaka ostatnia chwila ,jeszcze jutro mozna wrzucać prace ,więc ostatnia jak widać zresztą nie jesteś .
    Co do bransoletek to jak u diabła wsadziłaś tam te koraliki?
    Wiem namiar na kursik dajesz ,ale czasu nie mam ,wrócę tu za jakiś czas co i jak się robi.
    Mnie to ta sharonka serce też skradła,cudny kolorek i taką właśnie śliweczkę uwielbiam .
    Buziaki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nazwa skomplikowana dla laika ale ta siateczka pięknie się prezentuje! Aż sobie powiększyłam żeby zobaczyć te koraliki w środku. Super efekt Beatko! Świetnie dobrałaś też kolory.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. wyszło idealnie, nic dodać, nic ująć. w parze będą się prezentowały rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko, przepiękna bransoletka. Jak ładnie prezentuje się w tym kolorze. Wyszedł super komplet, pasowałby mi do swetra:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna, elegancka, dostojna, ale i lekka i efektowna:) ślicznotka:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bransoletka piękna i zimna porcelana z poprzedniego posta prześliczna widzę, że mam duże zaległości czas tak szybko leci. Widzę pozytywne zmiany na blogu. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna Ci wyszła ta bransoletka. I dobrze, że Danusia zrobiła Ci kawał, bo dzięki temu możemy podziwiać tą piękną bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bransoletka jest bardzo widowiskowa - spirala wygląda super :))

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwszy raz widzę taką spiralę siateczkę. fajny pomysł z koralikami w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna branzoletka, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że udało się zdążyć :) sama bransoletka wygląda świetnie, russian spiral jeszcze nigdy nie próbowałam i pewnie szybko to nie nastąpi, ale przynajmniej mogę podziwiać u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny pomysł z tymi kulkami w środku. Bransoletka rewelacyjna. Napracowałaś się.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Fiolety lubię i kiedyś bardzo fioletowo w mojej szafie było, więc i bransoletką się zachwycam. Podoba mi się ten splot i gdybym taka ślepa nie była, to kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne! Ja na każą bransoletkę patrzę z rozrzewnieniem, a ten splot jest niesamowity:-)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...