Obserwatorzy

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Inspirujące sprzątanie

Czołem Kochani!

Przyznam szczerze, wcale nie zamierzałam robić kartek.
Tym bardziej, że tworzenie kartek świątecznych jakoś mnie nie przekonuje - dziwnie się czułam z motywami śniegu i jajek w kwietniu... 
Ale...
W sobotę zakasałam rękawy i postanowiłam zrobić porządek w moich zbiorach wszelkiego rodzaju przydasi. Żeby zrobić dla nich miejsce, najpierw poprzenosiłam książki, potem filmy DVD i płyty CD ;-). Moje regały są chyba z gumy...

I tak jakoś mój wzrok padł na przygotowane wcześniej dwa papiery z serwetek z motywem zimowym. Grzechem byłoby nie wykorzystać, skoro Ania w kwietniowym zadaniu jako jeden z punktów napisała ZIMA!

Zacznę od banerka:


Oto pierwsza karteczka delikatnie ozdobiona scrapkami, stempelkiem i posypana anielskim pyłem:


Druga równie oszczędna w dodatki:



Skoro były już dwie zimowe, to trzeba było pomyśleć o drugim i trzecim punkcie zabawy. Nie wszystkim leżały wytyczne, ale mnie akurat całkiem się spodobały, więc postanowiłam się zmobilizować.

Zatem powstała karteczka okolicznościowa. 

Zielony karton ozdobiłam przy użyciu szablonu farbą strukturalną częściowo w odcieniu żółci, a częściowo zieleni.  Kwiat zrobiłam z foamiranu, przykleiłam napis i element scrapkowy i gotowe!


A na koniec prezentacja kartki wielkanocnej.

Te malutkie białe kwiatki są również z foamiranu, wycięte przy pomocy dziurkacza, duży żółty kwiatek od Wiki. Trochę wiórków flower soft, obrazek 3D i białe kwiatki z papieru czerpanego.
 Stempelek znajdziecie tutaj.



 
To jeszcze kolażyk na koniec:


Nie wiem jak, ale się udało ;-)
A czy będzie ciąg dalszy kartkowania w zabawach to się okaże...

 
Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze.
Serdecznie pozdrawiam!


28 komentarzy:

  1. Ależ te karteczki są urocze. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko nie mogę się napatrzeć na Twoje kwiatki z foarmiranu. Sa po rosu piekne i takie realistyczne. Podziwiam Cię za ten Twoj talent do ich stworzenia. Karteczki są cudowne. T zimowe, nieprzeładowane, delikatne wyszły ślicznie. Muszę sobie naprodukowac trochę tych papierków na żelazko z wykorzystaniem folii strech. Zaliczyłas zadanie Anulki na szósteczkę z wielkim plusem. Buziaczki kochana i uściski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i super dopieszczone karteczki. Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja karteczek nie potrafię więc nie robię a oże potrafię tylko nie po drodze jakoś - kidyś spróbuję ale te twoje są cudowne zwłaszcza te w zimmowych kliatach - buziaki ślę marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt porządków! Karteczki śliczne, szczególnie ta pierwsza, zimowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko ale mnie zaskoczyłaś tymi karteczkami na maxa. Po pierwsze że je w ogóle zrobiłaś a po drugie , że są takie cudne. Tak sobie myślę, że powinnaś te porządki robić co najmniej raz w miesiącu :-)
    Zimowe boskie dla mnie ta pierwsza to dziś numer jeden strasznie lubię takie klimaty. Kwiatki z foamiranu piękne ale to już wiem dawno że tylko takie cuda robisz. A w tej wielkanocnej strasznie mi sie podoba ten warstwowy obrazek jest genialny w sensie grafiki i pomysłu .
    Wielkie dzięki że zechciałas zagościć w mojej zabawie i dobrze się zastanów czy nie chcesz w grudniu otworzyć pudełeczka z gotowymi kartkami :-)
    Buziaczki.
    P.S. Na 95% będę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za pozostałe 5% ;-)
      Pudełeczko z gotowymi kartkami chciałabym otworzyć, ale zastanawiam się czy wolę robić bałagan raz na jakiś czas czy co miesiąc ;-) Ano zobaczymy.
      Buziaki.

      Usuń
  7. Śliczne! Sama jestem zdziwiona, ale zima w środku wiosny do mnie przemówiła :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie karteczki wyszły świetnie, to było inspirujące sprzątanie. Bardzo mi się podoba ta z kwiatem z foamiranu - niezwykła, oryginalna i piękna. Może powstaną kiedyś następne, to znakomity pomysł. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze Beatko, że postanowiłaś porobić te porządki. W przeciwnym razie pewnie nie mielibyśmy okazji podziwiać takich wspaniałych karteczek. Zima, zdecydowanie numer 1 :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i jak tu nie robić zimy wiosną ,kiedy tak cudnie wychodzi .
    Beatko karteczki bardzo udane,proponuję rób kolejne bo kolejna zima już tuż ,tuż.Sama zresztą widzisz jak czas umyka .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. No, kochana, toż to bardzo kreatywne i owocne sprzątanie było ;) Piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko cudne karteczki wszystkie, choć te zimowe szczególnie, bo to moje klimaty :)
    fornirem zaskakujesz, piękne kwiaty potrafisz z niego wyczarować
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko, ja jestem pod ogromnym wrażeniem. karteczki są cudne! A już ta pierwsza zimowa.... urzekła mnie. Ty kochana rób kartki bo masz do tego talet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, te zimowe (o dziwo) najbardziej mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żółto-zielone kartki są przepiękne, a zimowe - nastrojowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatka, ale śliczne te zimowe, szczególnie z dziewuszką karmiącą sikoreczki. A ta z kwitkiem z foamiranu to już majstersztyk - pod względem kolorystycznym i kompozycyjnym. Faktycznie sprzątanie było nader inspirujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne Karteczki Kochana, szczególnie te Vintage zimowe bardzo mi się podobają :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko, wszystkie karteluchy są piękne! A najbardziej urzekły mnie zimowe, chociaż zimy nie lubię...Brrr... Dlatego pozdrawiam Cię bardzo cieplutko i wiosennie;)Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wykorzystanie kwiatka na kartce - super pomysł. Bardzo dobrze na niej wygląda. Ale najbardziej urzekają mnie kartki zimowe. Pewnie na przekór temu oślepiającemu słońcu za oknem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne !!! Mnie zachwycił ten żarówiasty kwiat -cudny jest :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki:) Kwiatek żółty wygląda jak żywy:) Bardzo ciekawa dekoracja wielkanocnej kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. takie bardzo "twoje" :-)
    no i ta żarówka !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kartki. Ta z kwiatem jest urocza.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...