Obserwatorzy

piątek, 21 kwietnia 2017

Ogłoszenie parafialne :-)

Czołem Kochani!

Bardzo dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków za moją operację! Jestem w domu!

Wszystko poszło dobrze, 3 godziny na bloku, następnego dnia wstawanie.
Myślałam, że święta spędzę w domu, ale musieli mnie z powrotem podpiąć do pompy, bo z bólu prawie po suficie chodziłam - w sumie w szpitalu spędziłam tydzień.   Krótko mówiąc w tym roku świąt nie było, ale za to w domu czekały na mnie wspaniałe kartki z życzeniami, za które serdecznie dziękuję!
Wybaczcie, jeszcze nie jestem w stanie by zrobić zdjęcia i wszystko ładnie pokazać.

Jestem ogromnie wdzięczna za słowa wsparcia i życzenia powrotu do zdrowia.

Teraz czekają mnie tygodnie rekonwalescencji, ale wierzę że wrócę szybko do pełni sił, bo ze mnie twarda baba :-)

Powolutku wreszcie będę też zaglądać do Was i w miarę możliwości zostawiać choćby krótkie  komentarze.

A tymczasem odpocznę za wszystkie czasy :-)

Pozdrawiam serdecznie i ściskam Was mocno :-)


24 komentarze:

  1. Tulam do serducha, odpoczywaj💐💐 💐

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamień z serca,że wszystko dobrze się skończyło,wracaj do zdrowia szybko:)
    Serdeczności zostawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko! Jak dobrze że wszystko poszło dobrze, Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że już po i że wszystko się udało :) A że Świąt nie było? Będą za rok i znowu za rok... Zdrowiej nam szybko, a i odpoczynek z pewnością Ci się przyda. Całuję mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, że juz po mwszystkim i że czujesz się dobrze Beatko, życzę szybkiego powrotu do pełni sił :) Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybkiego powrotu do zdrowia! Pozdrawiam serdecznie, trzymaj się Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej szybko! Serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie,że masz już najgorsze z głowy,teraz będzie z górki,bo każdy krok będzie Cię przybliżał do pełnego zdrowia,trzymam kciuki za szybki powrót do formy,ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko cieszę się, że już jesteś w domu. Najważniejsze abyś szybko doszła do zdrowia, żebyś nie cierpiała. Przytulam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że już wszystko dobrze i mam nadzieję, że rekonwalescencja pójdzie gładko :) Dużo sił życzę, odpoczywaj i zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowiej, silniej, a my będziemy Cię wspierać (wprawdzie z daleka, ale zawsze). Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana! Cieszę się bardzo, że wszystko poszło dobrze. Nie mogło być inaczej. A teraz zdrowiej szybko i wracaj do formy! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana odpoczywaj sobie Buziam i tulam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko, życzę Ci udanej rekonwalescencji i szybkiego powrotu do zdrowia.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj wiem, czym jest Wielkanoc w szpitalu - miałam taką trzy lata temu w towarzystwie sepsy. Odpoczywaj i zdrowiej 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesyłam życzenia szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko ciesze się , że wracasz do zdrówka
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Superowo, ze juz powoli dochodzisz do siebie. Trzymam teraz kciuki za wytrwałość w odpoczywaniu. Nie przesilaj sie i dbaj o siebie. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko, jak już Cie naprawili, to teraz będzie tylko lepiej. Oczywiście trzeba na to czasu, powoli trzeba się nauczyć stawiać pierwsze kroki w zdrowie, ale wierzę, że wszystkiemu podołasz :)
    Życzę Ci tego z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymaj się Beatko i zdrowiej nam szybciutko. Teraz z każdym dniem powinno być lepiej i łatwiej.
    Serdecznie Cię przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna wiadomość :) Wypoczywaj i zdrowiej, wypoczywaj i zdrowiej :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Kuruj się !!! Szybko wracaj do zdrowia :)
    Przesyłam uściski!!!!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...