Obserwatorzy

środa, 16 sierpnia 2017

Podwodny świat


Czołem Kochani!

Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B, a właściwie to nawet C ;-)
Ewcia pytała czy interesowałyby mnie wyzwania z kolorowaniem. No pewnie, że tak, bo przecież markerów u mnie pod dostatkiem... Ale stworzyć pracę pod konkretne zadanie... już nie było tak łatwo. Skoro byłam zainteresowana, kupiłam digiski, pokolorowałam, to trzeba było coś wymyślić. I powstała bardzo wakacyjna karteczka, która nada się na gorrrrące pozdrowienia z ciepłych krajów.

Banerek:



A to mój podwodny świat:


Oj, znowu mnie poniosło. Ale przecież w głębinach ukrywa się świat jakiego nie znają nawet nurkujący. Bo czy któryś nurek widział syrenkę?!
Papierki z Aldi i wyprawki szkolnej :-). Naklejki cudne dorwane w Biedronce. Kolorowanki markerami Letraset i Copic.


Pozdrowionka ślę i dziękuję każdemu kto tu zagląda :-)

19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten podwodny świat! I oczywiście syrenka pląsająca z rybkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko! W życiu nie pomyśląlabym, żeby połączyc w ten sposób kolory- jestem zachwycona! To naprawdę morski świat!!!To zarówno oryginalna, jak i wesoła, letnia praca! Ma w sobie coś! dziękuję za udział w wyzwaniu! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny podwodny świat, masz talent, który na szczęście nam dozujesz, bo można paść z zachwytu !
    Pozdrawiam :)
    Ps. Z tym podwodnym światem, to chyba się umówiłyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko! Karteczka Urocza, A ta syrenka jaka czarująca - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko suuuper wyszło, ja jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka. Prawdziwie podwodny świat i nikt nie pomyśli inaczej. Z Syrenkami slicznymi weselej: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczka z piękną syreną:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko:))coraz więcej ich się pojawia w basenach:)))))))oczywiście "syren":))))
    bardzo ładna kartka:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowanki wychodzą Ci świetnie , a sama kartka pełna uroku, trochę tajemnicza i magiczna. Mnie się podoba .
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetna kartka, podziwiam tak umiejętne kolorowanie :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No patrz! nawet Biedronka czasami ma coś fajnego ;)
    Laska fajna...tylko czemu ma zielone włosy...?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały, bajkowy podwodny świat.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajkowy świat:) Pełna wyobraźni karteczka. Myślę, że gdzieś w głębinach natkniemy się na świat syrenek. Wszak już w opowieściach Odyseusza o nich wspominano:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna syrenka i w przemiłym towarzystwie. Całość faktycznie wygląda bardzo, bardzo optymistycznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna, temat jak i kolorystyka bajkowa

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...