Obserwatorzy

środa, 8 listopada 2017

Potworne wyzwanie 2, czyli o tym że każdy ma prawo marzyć...

Czołem Kochani!

Wiecie, że ostatnio uśmiechnęło się do mnie szczęście?
Wygrałam nagrodę w Candy z odrobiną błękitu u Ewy Jurewicz. W ekspresowym tempie dotarła do mnie paczucha, ale o tym napiszę w następnym poście.

Na ostatnią chwilę zgłosiłam swoją pracę w Potwornym wyzwaniu nr 2 "Jak z bajki", które wymyśliła dla nas Hubka. Lubię kolorowanki markerami i choć w tej dziedzinie nie mam szczególnych doświadczeń, to jednak jest to dla mnie bardzo motywująca zabawa. 

Banerek na początek:


Wybór był trudny. Kupiłam różne stempelki, ale chyba od początku wiedziałam, że to własnie Roszpunka pojawi się na mojej pracy :-)
Jestem wychowana na najpiękniejszych bajkach i baśniach z różnych regionów świata. Nie pamiętam, że chciałabym być księżniczką uwięzioną w wieży, ale na pewno zawsze chciałam mieć bardzo długie włosy. I to akurat się spełniło!

******

Moja interpretacja jest bardzo prosta.
Pozwoliłam sobie "zapożyczyć" napis ze wspomnianej nagrody od Ewy Jurewicz, czyli "każdy ma prawo marzyć inaczej" - to jedna z moich ulubionych stron :-)



Najpierw na bazie kartki zrobiłam farbą listki używając szablonu powstałego z wyciętych wykrojnikowych listków. Wieżę Roszpunki pokolorowałam markerem, a potem zrobiłam przy użyciu szablonu i pasty murek. Stempelek pokolorowałam markerami Letraset. Trochę potuszowałam.
Liście z papieru z wykrojnika Magnolii. Różyczki, tzw. gotowce.
Prosto, pastelowo, ale całkiem przyjemnie.
Karteczka optymistyczna :-). Absolutnie zgadzam się z tym, że każdy ma prawo marzyć inaczej. Nasze marzenia są naszymi i do ich spełnienia należy dążyć. Tu szczególna uwaga do rodziców: pamiętajcie, że Wasze dzieci mają swoje marzenia, nie narzucajcie im swoich!
Chciałaś być baletnicą albo muzykiem? Twoje dziecko ma prawo być szalonym naukowcem!


Pozdrawiam serdecznie!






22 komentarze:

  1. Bardzo fajnie zgrany napis z karteczką!Zauroczyła mnie wieża z cegiełek.Dziękuję za udział w zabawie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko bardzo mądre słowa na końcu napisałaś. A karteczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafię robić karteczek, nawet nie mam zamiaru próbować, ale zawsze podziwiam .Twoja jest śliczna:) Czy te cegiełki,one wystają? No nie znam się, wyglądają na troche przestrzenne, super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobnie jak Mięta nie potrafię robić kartek, ani rzeczy z papieru (brak mi cierpliwości) i precyzji. Takie karteczki jak Twoja zawsze podziwiam i troszkę zazdroszczę i pomysłu i zdolności. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta kartka! Ja też w dzieciństwie marzyłam o długich włosach ale z jakiegoś powodu nie miałam odwagi powiedzieć o tym mamie. Kiedyś jednak zebrałam się na odwagę i powiedziałam o tym... tacie. Pod koniec szkoły podstawowej miałam już długie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko super kartka z super przesłaniem . Ta wieża wyszła Ci bardzo realistycznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocza praca. Romantyczna:)
    Beatko słowa o naszych marzeniach są bardzo prawdziwe, ale nie zawsze osiągalne. Właśnie rodzice najczęściej podcinają skrzydła, Może teraz, w dzisiejszych czasach bardziej mamy marzenia na wyciągniecie ręki...
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za miły komentarz i uznanie mojej torebeczki. Szkoda, że Danusia zawiesiła zabawę...
    Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny mediowy murek i księżniczka w okienku :-) Tekst też fantastycznie dopasowany :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko! Bardzo Śliczna karteczka - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetna karteczka i jaka urocza Roszpunka :)
    Z tymi marzeniami to trafiasz w samo sedno.
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i się sama rozmarzyłam ;-), śliczna karteczka, podziwiam te przeróżne stempelki już od dawna, dają świetne efekty w pracach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko, przepiękna kartka, a z sentencją nie sposób się nie zgodzić.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza karteczka. Kto nie ma marzeń? Żeby tylko wszystkie chciały się spełniać 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna kartka, realistyczna cegiełka i marzenia do spełnienia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka prześliczna, a komentarz o marzeniach bardzo mądry.
    Myślę, że dużym problemem jest też to, by ludzie chcieli marzyć - w końcu to od marzeń wszystko się zaczyna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetnie Ci wyszła ta kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. To urocza, nieco mediowa kartka - jest śliczna Beatko. Ładnie sobie to wszystko wymyśliłaś, murek w tle wygląda świetnie a motto pasuje idealnie.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje Kochana Wygranej :* Karteczka jest unikatowa i piekna ! Ślicznie wyszlo :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Urzekająca karteczka :) Roszpunka w tej odsłonie wygląda zachwycająco.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...