Obserwatorzy

środa, 1 listopada 2017

Szydełko tunezyjskie dla początkujących - zadanie 6 - Tunisian crochet circle

Czołem Kochani!

Czy jesteście gotowi na kolejne zadanie? Mam nadzieję, że tak bo mam dla Was coś naprawdę łatwego i szybkiego :-)


Wiem, że w nadchodzących miesiącach głównie myślimy o świętach. Mamy mało czasu na wszystko, a uczenie się nowych rzeczy lub kupowanie nowych akcesoriów wchodzi tylko w grę gdy naprawdę musimy, a nie chcemy.
Wychodzę Wam naprzeciw, a szczególnie tym wszystkim osobom, które mają tylko zwykłe szydełko!

Od dzisiaj robimy na okrągło!

Garść inspiracji i filmów instruktażowych znajdziecie poniżej.
Tym razem królują podkładki :-)

******


Soczyste wiosenne podkładki od Kim Guzman.



CrochetKim Free Crochet Pattern | Radioactive Scrubs Washcloth Dishcloth @crochetkim



Śliczne i efektowne podkładki od Staci (very Pink )
Pod zdjęciem również link na kurs na YT:



Dobrze przedstawiony kurs na kolorowe podkładki od Veronika Hug:
Bardzo podoba mi się łączenie kolorów.



I jeszcze jeden przykład od Veroniki Hug:



Kurs na podkładki na Ravelry od elshelbey:


Kolejny niezwykle interesujący wzór od Veroniki Hug - tym razem można zrobić gwiazdkę z pominięciem entrelaca:


Jest i berecik, kurs na YT od Yarn Door:



Inspirujący przykład połączenia technik zwykłych splotów szydełkowych z tunezyjskimi:



******

Pomyślałam sobie, że nieduże kółeczka mogą być fajną bazą do zawieszek na choinkę, wystarczy je czymś udekorować lub dorobić ramiona gwiazdy. A może lubicie szydełkową biżuterię? Można wykonać koszyczek lub czapkę.... ogranicza Was tylko wyobraźnia!

Do dzieła! Szydełka w dłoń!

Jak zwykle macie aż dwa miesiące na wykonanie zadania, czyli do grudnia.
Oczywiście, możecie łączyć techniki.

U Ewy tymczasem jeszcze do końca listopada możecie zgłaszać prace do zadania 5.

Pozdrawiam serdecznie!

18 komentarzy:

  1. Fajny temat, powinno byc łatwo i przyjemnie. Nadal pozostanę raczej obserwatorem. Niestety doba nie jest z gumy :-(
    Pozdrawiam Wszystkie wytrwałe uczestniczki zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! A ja się właśnie dzisiaj zastanawiałam jak zrobić bombkę szydełkiem tunezyjskim ;) Chyba będę musiała to sprawdzić, nie ma wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja też myślałam jak zrobić bombkę szydełkiem tunezyjskim? :)

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc obstawiałam taki temat, więc tym bardziej mi się podoba, chociaż raczej będzie to coś małego :-) Świetne inspiracje. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O na okrągło, fajna sprawa, na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje. Podpatrywac będę z przyjemnością. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje, zwłaszcza te kolorowe 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i kolorowe inspiracje,pokibicuję innym ,pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie,ale ja jak zawsze będę kibicować i podziwiać zdolne łapki naszych dziewczyn.
    Pozdrawiam Beatko i ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa jakie prace powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko! Piękne wzory pokazałaś, Powstaną na pewno śliczne prace - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię wszelkie podkładki, a te inspiracyjne wyglądają świetnie :)
    ciepłe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe inspiracje, jestem pewna że powstanie mnóstwo ślicznych prac.
    Miłego weekendu Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam pojęcia jak się robi na okrągło. Ale spróbuję. Podkładki świąteczne powstaną jak nic 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe,ciekawe.Znowu jestem na końcu..

    OdpowiedzUsuń
  15. Żabka nie działa... Czy można prosić o nową?

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...