Obserwatorzy

sobota, 7 października 2017

Szal ażurowy



Czołem Kochani!


Ostatnio dużo u mnie szydełkowych prac, ale jak wiecie wynika to między innymi z naszej wspólnej nauki szydełkowania splotami tunezyjskimi.



Marzył mi się ażurowy szal, jednak nie zdecydowałam się na jakieś skomplikowane wzory. W szalu zastosowałam siateczkę, którą już przerabiałam w poduszce oraz  ażur na podstawie kursu Beak TUTAJ.

Szalik jest zrobiony z włóczki Alize Bella (100% bawełna). Ma ok. 12 cm szerokości i 2 m długości.
Frędzelki wykonałam zwykłym szydełkiem.









Kolor wreszcie inny niż w dotychczasowych "tunezyjskich" pracach. Miał po prostu pasować do konkretnych rzeczy, m.in. do biżuterii z pierwszego zdjęcia.

Coraz bardziej lubię to szydełko. Może w końcu odważę się na większą formę.
Tymczasem i Was zachęcam do kolejnych prób. Przypominam, że na lekcję z ażurami macie czas do końca października, a na lekcję intarsja / Far Isle do końca listopada.

Pozdrawiam serdecznie!
Nie dajcie się jesiennym słotom!

28 komentarzy:

  1. Śliczny, piękny, bardzo ażurpwy i pięknie wrzosowy. Cudo. Dwa metry długi? … to ja muszę nad swoim jeszcze trochę popracować. Podziwiam i pozdrawiam. Moje ażury też już są, jeszcze tylko zdjęcia :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, szal jest prześliczny i w cudownym kolorze :)) Wybacz mi proszę, ale pierwszy raz słyszę, żeby ktoś dobierał kolor szala do biżuterii ;) Co nie zmienia faktu, że wisiorek i szal pięknie ze sobą wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i wzór i kolor. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny szal Beatko, podziwiam Twoje umiejętności.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i cieplutki! W sam raz na chłodne dni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały szal i przepięknie prezentuje się w zestawieniu z tą biżuterią.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szal i jaki praktyczny, no w sam raz na obecną pogodę. W dodatku kolor cudo :)
    pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolor i wzorki fajnie się uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna zdolniacha.To szydełko widzę dokładnie zawładneło TObą. Robisz już świetne rzeczy a ten szal, cud, miód i malinka. Gratuluję cierpliwości. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny szal zrobiłaś:)))bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten szal i fajne wzory w nim zastosowałaś, wielkie brawa także za systematyczność.
    U mnie siła wyższa i chwilowo musiałam odpuścić :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko jest świetny ten szalik . W pięknym kolorku , sploty idealnie równiutkie. Miodzio.
    Ja niestety pasuję, nie mieści mi się już nic w grafiku, może jak będę na emeryturze wrócę do dziergania bo nawet mi się spodobało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Szal jest po prostu ZACHWYCAJĄCY!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ażurowy szal w pięknym kolorze, choć dla mnie zmarzlaka zbyt przewiewny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wygląda
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko! Przeuroczy Szal - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko, powiem Ci szczerze, że szczęka mi opadła... cudny jest ten szal, świetny kolorek i wzorek. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny, korci mnie te szydełko...

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko szal jest przepiękny,wzór i ten kolor głęboki,cudny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ on jest przepiekny ! te ażury wyglądają przecudnie, a i kolor jest zachwycający. Bardzo pomysłowe frędzelki. Taka "kropka nad i" :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochaniutka! Szal jest Boski!! I jeszcze w momim ulubionym fioletowym kolorze. Jestem zauroczona :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny szal, ale takie duże ażury to nie dla mnie. Pozostanę przy małych formach 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Szałowy kolor!
    podobne ażurki robiłam na drutach...ale tylko podobne ;)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...