Obserwatorzy

niedziela, 31 grudnia 2017

A na koniec roku czapka!

Czołem Kochani!

Nie tak wyobrażałam sobie mój post na koniec roku. Moja wyobraźnia najwyraźniej mocno podupadła, bo wielu rzeczy nie przewidziałam, a ciąg przykrych wydarzeń wydaje się nie mieć końca.

Może po raz pierwszy będę mieć mocne postanowienie noworoczne, by ni cholery nie poddawać się!




******
Właśnie upływa czas na wykonanie zadanie 6 w naszej nauce szydełkowania tunezyjskiego. Chociaż moja praca już dawno temu była gotowa, to dopiero dzisiaj mogę ją Wam pokazać.

Kółeczko robi się całkiem przyjemnie, jednak zszywanie nie wyszło mi tak jak chciałam, bo po prostu jest widoczne. Może jak poćwiczę różne sposoby, to będzie lepiej.


Jak już skończyłam kółko, to postanowiłam się przerzucić na szydełko zwykłe i dość spontanicznie wyszydełkowałam resztę czapeczki. Podoba mi się kolor i te proste ażurki.
Czapeczka przeznaczona dla potrzebującego malucha.


Przydałby się ekspozytor na czapeczki, bo ta kulka z folii bąbelkowej raczej do urokliwych nie należy ;-)


Już wkrótce czeka nas kolejne zadanie. Nie obiecuję, że będzie łatwiejsze niż szóste, ale... może się Wam spodobać.
Tymczasem koniecznie zajrzyjcie do Ewy, bo na zadanie 7 macie czas jeszcze do końca stycznia!

Uwaga! Nowe, ósme już zadanie ukaże się 2 stycznia 2018!

******


Bardzo dziękuję za piękne kartki świąteczne jakie wciąż jeszcze z przyjemnością wyciągam ze skrzynki
To nie jest łatwy dla mnie czas, więc jestem bardzo wdzięczna za każdy dowód pamięci.
Pozwólcie, że w styczniu pokażę Wam co zrobiłam i co otrzymałam.


******


Na nowy rok
składam Wam życzenia, 
aby nie brakowało wam zdrowia i radości z każdego dnia! 

Życzę pozytywnej energii, miłości i życzliwości.

Wszystkiego najlepszego!




14 komentarzy:

  1. Śliczna czapeczka :)
    Życzę wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku, niech będzie lepszy niż obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, życzę Ci samych dobrych, pięknych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepszego Nowego Roku, pełnego radości i szczęścia, a smutków tylko odrobinkę, żeby łatwiej bylo dostrzec te radosne chwile. Wszystkiego Naj, naj :-)
    Czapeczka bardzo urokliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko czapeczka śliczna. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok Ci życzę i oby był lepszy od tego i wszystko się ułożyło jak tylko pragniesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna czapeczka!!
    Mam nadzieję, że w Nowy Roku wszystko potoczy się lepiej życzę Ci tego z całego serca!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku Beatko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieustającej weny na Nowy Rok:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko czapeczka urocza. Życzę Ci aby w Nowym Roku wszystkie Twoje pokręcone drogi się wyprostowały, aby było tylko lepiej, radośniej i bez problemów. Zdrówka, uśmiechu. Nie daj się pokonać niczemu i nikomu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko czapeczka śliczna,wzorki superowe i kolorki też takie bardzo przyjemne dla oko.
    Kochana niech w tym Nowym Roku wszystko Ci się układa,zdrówko sprzyja i spełniają się wszystkie marzenia .
    Wiesz ,że zawsze wspieram serduchem ,nawet wtedy jak mnie nie ma.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Samych Pogodnych i Szczęśliwych Chwil, Czapeczka jest Super,kolor Piękny - Pozdrawiam Noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super czapeczka :) Beatko, życzę Ci aby jak najszybciej wszystko się ułożyło i skończyły się wszelkie przykre wydarzenia. Trzymaj się mocno i nie poddawaj :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...