Obserwatorzy

wtorek, 2 stycznia 2018

Szydełko tunezyjskie dla początkujących - zadanie 8


Czołem Kochani!

Witam Was pięknie w nowym roku i jeszcze raz życzę jak najwięcej szczęśliwych dni, optymizmu i wiary, przede wszystkim we własne możliwości.

A tymczasem zacznijmy razem przenosić góry :-)
Bo nie ukrywam, że może być trochę pod góreczkę, ale na koniec może czekać Was satysfakcja z kolejnego dobrze wykonanego zadania :-)

Szydełkowanie splotami tunezyjskimi to dla mnie wciąż obszar do eksploracji. Im dalej się zagłębiam tym bardziej widzę jak niewiele wiem i potrafię :-)
Chciałabym w tym momencie podziękować wszystkim wspaniałym dziewczynom za zaangażowanie się w naszą wspólną naukę. Za Wasze piękne prace, cudne inspiracje i chęci.

Zapraszamy wszystkich! Kto ma ochotę w każdej chwili może dołączyć. Tu niczego nie trzeba nadrabiać. Zawsze możecie pochwalić się pracą z poprzednich zadań - dajcie tylko znać mailem, albo w komentarzu wrzućcie linka. Wasza praca zostanie dodana do podsumowania zadania.

******

Przejdźmy do meritum.

Dzisiaj chciałabym Was zachęcić do zrobienia BIŻUTERII ze splotów tunezyjskich. 
Co Wam tylko przyjdzie do głowy. Zaliczam tu również paski i breloczki.
Chciałabym tylko, żeby nie były to prace tylko i wyłącznie z samej włóczki.  Jako elementy dodatkowe mile widziane wszelkie koraliki, łańcuszki, półfabrykaty, kamienie, wstążki, etc..

Mnie szczególnie korci bransoletka w tym stylu:

This Bracelet Incorporates Three Different Crochet Techniques: Tunisian Crochet, Wire Crochet and Bead Crochet.






Kolejna propozycja bransoletki. Niezwykle prościutka, jednak bardzo inspirująca. 

Zamiast muliny można użyć np. jedwabnej wstążki shibori. Jeśli nie wiecie o czym mówię, to możecie sprawdzić np. w sklepach Korallo lub Bazar Dekoracji.


Uważam, że równie piękna jest ta z koralików w stylu boho. Piękna na lato! Fantastycznie przygotowany tutorial. Już od pierwszych chwil przekonacie się, że to całkiem łatwe!




A co powiecie na kolczyki?


Ten tutorial już pokazała Ewa, ale przy kolczykach trudno było go ominąć.


Tunisian crochet simple stitch (aka Afghan stitch) earrings. Free YouTube instructions. 4/15


pendientes pendientes colgantes pendientes de la gota con

Czekam na Wasze prace :-)

Na zadanie 8 jak zwykle mamy dwa miesiące czasu, czyli do końca lutego.
Do końca stycznia zgłaszamy prace do zadania 7

Szydełka w dłoń!

Pozdrawiam serdecznie :-)

******

A na odczarowanie wszelkiego zła, w pierwszy dzień nowego roku wskoczyłam na lodowisko! Trochę z duszą na ramieniu, żeby sobie nic nie uszkodzić...
Było super! Już nie pamiętam kiedy ostatni raz jeździłam! Fantastycznie przypomnieć sobie co się potrafi :-)





17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy temat i świetne inspiracje. Kto wiem, może, może się skuszę :-) Postaram się :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to dopiero pięknie będzie się działo na szydełku, już nie mogę się doczekać końca lutego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, wczoraj wieczorem wróciłam ze świąteczno-sylwestrowo-noworoczno-medycznych wojaży i w skrzynce znalazłam przepiękną świąteczną kartkę od Ciebie, pełną dobrych życzeń, za którą Ci serdecznie dziękuję :-)

      Usuń
  3. Ciekawy ten kolejny temat, dziewczyny pewnie przygotują super prace . A Ciebie to podziwiam za łyżwy!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mnie zaskoczyłaś tym tematem. Tworzenie biżuterii to raczej nie moja bajka ale na pewno spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Temat jest niezwykle inspirujący, z chęcią pooglądam co powstanie :)
    Twoja mina na zdjęciu mówi, że faktycznie było super, tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko! Bardzo ładny i ciekawy temat, Życzę powodzenia w tworzeniu tych pięknych prac - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie taka bransoletka z drucika też się kiedyś marzyła.Może teraz sie uda.Podziwiam za odwagę :)Ja łyżwy miałam ostatnio na nogach chyba w szkole podstawowej:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to kompletnie nie dla mnie technika, ale chętnie pooglądam prace :) Łyżew zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko, wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😃
    Ciekawy temat. Jakoś druciana bransoletka do mnie nie przemawia, ale moze na tę boho się skuszę 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Noooo, bardzo mnie ciekawi co dziewczyny uczynią w zaproponowanej technice. Czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. pomysły bardzo fajne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Beatko :) Widzę tu jakieś nowe tajemne nauki dajesz ;) Tyle sie u Ciebie dzieje! Podziwiam !!!
    Dziękuję Ci za piękną kartkę i życzenia <3 :) Sprawiły mi ogromną radość, tym bardziej, że dawno nie zaglądałam do blogowego światka:(
    Dla Ciebie na ten Nowy Rok życzę zdrówka i radości w kazdym jego dniu, spełnienia marzeń i tych osobistych i tych robótkowych :)
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysły inspirujące, będę podziwiała prace dziewczyn. Na pewno powstaną nietuzinkowe prace.
    Ciszy mnie Twój widok na łyżwach! Brawo Beatko, tylko uważaj:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. te ostatnie kolczyki są super!!
    podziwiam odwagę, ja uśmiecham sie na samą myśl, że mogłabym znowu założyć łyżwy i coby z tego wynikło;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. no jakoś nie mam odwagi wziąć szydełka do ręki...a raczej brak czasu...bo nawet i dobry "uczyciel" by sie znalazł... ;)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...