Obserwatorzy

wtorek, 15 października 2013

Russian Spiral

Ależ mam dobry dzień :-). Jak cudownie mieć trochę więcej czasu, który można "zmarnować" na coś co się lubi! Obawiam się jednak, że najbliższe dni upłyną mi na innych pracach, więc korzystam szybciutko i prezentuję kolejną bransoletkę.
Długo się do niej przekonywałam, ale okazało się, że jesień jest dla niej odpowiednia. Kolorystycznie wygląda jak jarzębina za moim oknem :-). Ażurowa, a jednak trzyma formę.

Tutorial opracowała Anna Kowal i podzieliła się wiedzą zarówno na swoim blogu  http://www.annakowal.blogspot.com/ jak i na blogu sklepu Kadoro http://blog.kadoro.pl/2013/05/russian-spiral-wezowa-bransoletka/
Robi się łatwo i przyjemnie - można zastosować różnego rodzaju i wielkości koraliki.

Dzisiaj dostałam przesyłkę z Amazona - cudowne trzy książki, które mam nadzieję wykorzystać maksymalnie :-). Dlaczego doba ma tylko 24 godziny, ktoś wie?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...