Obserwatorzy

niedziela, 15 lutego 2015

Pomarańcze i mandarynki


Witajcie Kochani!

Po tytule już wiecie, co będzie dzisiaj :-)

W ubiegłym roku zaserwowałam mandarynkowy deser i to chyba jedyna tak pomarańczowa biżuteria w moim wydaniu. Choć mi się podoba, to jednak nie noszę...

Kolor pomarańczowy lubię w dodatkach, najbardziej w łazience, zwłaszcza upodobałam sobie ręczniki. A wśród moich ciuszków znalazłam jedną koszulkę na ramiączkach.
Bardzo lubię marchewki, pomarańcze i mandarynki - te ostatnie mogłabym zjadać w każdych ilościach, pod warunkiem że słodkie!

I jeszcze lubię utwór "Pomarańcze i mandarynki" w mistrzowskim wykonaniu Marka Grechuty - słowa napisał Julian Tuwim.

Skoro już opowiedziałam o kolorku, to pora powiedzieć co też zrobiłam.
Ano zakładeczkę do książki!
Po setnym podejściu, usiadłam, zaskoczyłam i się udało :-)

Oczywiście swoją pracę zgłaszam do zabawy w Cykliczne Kolorki u Danutki, bo tam w lutym rządzi energetyczny pomarańczowy.


Zakładkę zrobiłam na podstawie wzoru pani Agnieszki Bojrakowskiej-Przeniosło - to chyba aktualnie autorka jedynego dostępnego na polskim rynku poradnika frywolitkowego...
Uwaga - gdyby ktoś chciał skorzystać ze schematu z książki to zawiera on malutki błąd. Jeden z łuczków został oznaczony że ma 5 zamiast 10 słupków - ja gapa, zorientowałam się dopiero po przejściu na drugą stronę :-)

Zakładkę zrobiłam z cieniowanego kordonka, z dodatkiem brzoskwiniowej tasiemki, żółtych guziczków z pomarańczowymi koralikami Toho:


Ponieważ to zakładka, to niech się zaprezentuje na stronach książki!
Mojej modelce przypadł do gustu album:
"Amelia Poulian i jej magiczny album" - pamiętacie ten uroczy film i krasnala, który wysyłał pocztówki?





Zakładka zajrzała również do "Historii Mody":


A potem podziwiała rysunki w "Japanese Prints"



W końcu zaprezentowała się na mini sztaludze:



I pozostał ostatni punkt do wypełnienia. 
Jaki proponuję kolor na marzec?
Powiem krótko: ZIELONY!

A teraz pędzę do tego niebieskiego stwora, który być może zostanie Stefanem, a może Żabolindą...
TUTAJ można głosować na imię żabki.

Bardzo dziękuję Wam za liczne odwiedziny i komentarze.
Cieszę się, że grono moich obserwatorów rośnie - zostańcie ze mną jak najdłużej :-)

Bawcie się w Kolorki, nawet jak niekoniecznie któryś przypada wam do gustu.

Buziaki dla wszystkich!




92 komentarze:

  1. Gratuluję postępów we frywolitce:) Zakładka jest super! śliczna i równiutka, a przy tym śliczny wzór:) teraz jeszcze milej będzie się czytało:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna zakładka i ten kolorek nici przepiękny :) Mimo, że nie przepadam za pomarańczowymi ozdobami to Twoja zakładka jest piękna i kolor fajny , taki energetyczny, ale nie bije po oczach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i ....nawet mi pomarańcz nie przeszkadza:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko zakładka jest bajeczna! Każda frywolitka jest dla mnie bajką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to gratulacje, dziewczyno! Po prostu zzieleniałam z zazdrości. Nie, no oczywiście, że żartuję i że zaniemówiłam z zachwytu nad Twoimi zdolnymi rękami. Suuuuper. Piękna, równiusieńka i cudnie pomarańczowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna zakładka i cudowny pomarańcz. Taki właśnie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko idziesz jak burza!!
    teraz jak już " załapałaś" to żaden wzór ( no prawie:) nie będzie za trudny:)
    Cudna zakładka, piękny wzór i śliczny kordonek.
    Też za pomarańczem nie przepadam, ale mam podobny kordonek i lubię z niego robić :)
    Buziaki i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka jest po prostu cudowna, frywolitka już sama w sobie jest urokliwa- a w tych kolorach zdecydowanie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty czujesz pomarańczowy Twoja frywolitkowa zakładka jest cudowna -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita jest ta zakładka, poszalałaś :) Teraz chyba "czytalność" książek wzrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie wiem o co chodzi z tym czytaniem, bo jak się słyszy w telewizji, to jest kiepsko, a akurat wokół mnie niemal wszyscy czytają!

      Usuń
    2. to tylko wroga propaganda wydawców książek ;-D

      Usuń
  11. Ojejka, jaka ta zakładeczka jest śliczna, taka inna niż wszystkie które do tej pory widziałam i taka delikatna... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie tam nade mną [komentarze] mówią prawdę - to jest piękne. Bardzo ładnie wygląda taka cieniowana frywolitka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładka przepiękna ,delikatna ,aż zachęca do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo Beatko. Wielkie postępy w doskonaleniu frywolitki poczyniłaś. Potrafisz nawet wychwytywać błędy w schematach. Zakładeczka wyszła super, taki kolorek cieniowanego kordonka to i u mnie gdzieś jest.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko jako mol książkowy stwierdzam ,że ta zakładka bardzo by się spodobała moim książką bo jest śliczna i jak równiutko wykonana pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności :) bardzo elegancka i pięknie prezentuję na literaturze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakładka śliczna a w takim kolorze dobrze widoczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna...tylko podziwiać....:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna frywolitkowa zakładka

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna zakładka i piękny odcień pomarańczu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mogę, dopiero co chwaliłaś się pierwszymi frywolnymi słupkami, a tu już takie cuda i jak równiutko, jestem pod wielkim wrażeniem !
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Ps. Pisałam do Ciebie, nie dotarło ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakładka jest bajeczna.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna i pomysłowo ozdobiona . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem Ci,że zakładki czasami sa traktowane po macoszemu,ale ta Twoje jest według mnie rewelacyjna.
    Przepieknie zrobiona w pieknych kolorach ,prostota i elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie bomba :-) Świetna pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna zakładeczka, uwielbiam frywolitkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozkręciłaś się moja droga z tymi frywolitkami, Zakładka wyszła pierwsza klasa, pomarańczową będzie widać z daleka ;-) i się nie zgubi, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Beatko, jest coś, czego nie potrafisz? ;) Piękna zakładka. Frywolitka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiki, na pewno nie potrafię pleść z papierowej wikliny :-). Ale wszystko przede mną :-)

      Usuń
  29. Łał Beatko , śliczna Ta Twoja zakładeczka, Frywolitka moja ulubionai do teg ten cieniowany poamarańczowy kordonek . No sliczności zrobiłaś.
    Pozdrawiam i baw sie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna praca :) Frywolitka jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja skwituję jednym słowem ,rewelacyjna i taką chciałabym mieć między swoimi książkami.
    Świetnie ,że dodałaś te guziczki ,bo nabrała troszkę innego charakteru w swej delikatności.
    Także Beatko kolejny raz w zabawie spisałaś się na medal ,brawka .
    Buziaki i zapraszam jak zawsze na kolejny kolor w marcu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna zakładka :) Frywolitka ma to do siebie, że w każdym kolorze jej do twarzy ale tutaj pomarańcz pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł na zakładkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł na zakładkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna zakładka! Frywolitka z dodatkami poprostu cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Rewelacyjna zakładka!!! Kocham frywolitkę i kiedyś na pewno jej się nauczę.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna zakładka, bardzo energetyczna. Frywolitka dla mnie jeszcze jest czarą magią, ale może kiedyś spróbuję...
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna ta zakładka ;) przydałąby się szczególnie że uwieliam czytać

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny wzór a cieniowania zdecydowanie dodają uroku. Zakładka pięknie się prezentuje na każdej książce. Miałaś Beatko świetny pomysł i ślicznie to zrobiłaś.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super zakładka, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna zakładka, uwielbiam frywolitki, niestety nie potrafię ich robić więc siedzę i podziwiam Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  42. piękna zakładeczka i w dodatku frywolitkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Beatko, zaskakujesz coraz to innymi i jakże pomysłowymi pracami:) Zakładka wyszła Ci świetnie! Bardzo mi się podoba;) Gratuluję i trzymam kciuki za wygraną;) pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne i bardzo delikatna frywolitkowa zakładeczka :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  45. Beatko idziesz jak burza z frywolitkowymi pracami :) Wybacz mi teraz brak polskich znaczkow - alt mi siadl ;( Zakladeczka jest piekna, oryginalna - jestem nia zachwycona :)
    Pozdrawiam serdecznie :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  46. Frywolitka jest przepiękna, chociaż pomarańcz przeważnie omijam to tym razem tak nie jest, zatrzymała się i zachwycilam

    OdpowiedzUsuń
  47. Frywolitka jest przepiękna, chociaż pomarańcz przeważnie omijam to tym razem tak nie jest, zatrzymała się i zachwycilam

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna zakładka. Podziwiam wszystkich tworzących tą techniką. Jest niesamowicie piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna frywolitkowa zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  50. SWietna jest! Gdzie ja widzialam ten wzor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wzór p. Agnieszki Bojrakowskiej-Przeniosło, więc pewnie był wielokrotnie już wykorzystywany przez inne osoby :-)

      Usuń
  51. Cudna zakładka, nie miałaby odpoczynku u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękna, zachwycam się jak zwykle takimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna idziesz jak burza z tą frywolitką, podziwiam:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  54. przepiękna zakładeczka Beatko a jeszcze do tego frywolitkowa no i post superaśny - pełna prezentacja - tak mi się podoba - buziaki ślęMarii

    OdpowiedzUsuń
  55. frywolitka.............:-))))))))))
    dobra juz się nazachwycałam ;-D

    ale tak jakaś ciekawska, nie? wszędzie wlezie! ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak! to taki gatunek ciekawsko-wszędobylski! Nawet pomiędzy najcieńsze kartki się wciśnie!

      Usuń
  56. Piękna zakładka,frywolitka to dla mnie ciemna magia,więc tym bardziej podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna zakładka!! szczerze podziwiam, frywolitki i tym podobne zabawy są poza moim zasięgiem, czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Precyzyjna robota, super zakładka! Nie znam się na tej technice, ale wiem, że nie jest prosta - tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawska ta Twoja zakładka, tak zagląda tu i tam...:-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zakładeczka śliczna, podziwiam frywolitki, sama nie mam o nich zielonego pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  61. Frywolitki są piękne :) Twoja zakładeczka bardzo ładnie wygląda w tych cieniowanych kolorkach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. piękna zakładka i na pewno się lepiej czyta ; ) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Coraz piękniejsze te Twoje frywolitki! Zaczynam zielenieć z zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zakładka bajeczna! To cieniowanie rewelacyjne! Sama chciałabym taką mieć :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Superrrrrrrrrrrrr wyszło nie znam się na tym :) a więc podziwiam....

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajna zakładka. Poprzez cieniowania nabiera tylko niepowtarzalnego charakteru

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękna zakładka, uwielbiam prace z cieniowanego kordonka, ale niestety pomarańczowych nie mam w swoich skromnych zapasach i widzę, że bardzo szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ładny wzór frywolitkowy, zakładka fajna wyszła, szkoda by zgubić, więc pewnie będziesz pilnować i długo posłuży!

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękna zakładka,i jeszcze te cieniowanie dodaje uroku,coraz bardziej podobają mi się frywolitkowe ozdoby,chyba w końcu skuszę się na jakieś próby :))

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo fajna zakładka, dla mnie byłaby idealna bo uwielbiam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Krasnala z Amelii lubię za te pocztówki właśnie. Zakładka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo fajny pomysł i wykonanie ;) i śliczne i użytkowe - dużo czytam, a ręcznie robione zakładki budzą moją ogromną sympatię :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Komentarze w wyzwaniach zawsze zostawiam sobie na chwilę wolnego czasu, no i dotarłam :)
    Świetna zakładka - frywolitka nieustannie mnie zachwyca - i cieszę się, że mogę ją u Ciebie też pooglądać. Piekne są te cieniowane nici i guziczki. I trochę Ci tej zakładki zazdroszczę - bo swojej jakoś nie mogę się dorobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękna zakładka- uwielbiam zakładki wszelkiego regimentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. piękna zakładka, cudna frywolitka, jestem pod wrażeniem :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...