Obserwatorzy

czwartek, 5 lipca 2018

Idziemy na emeryturę :-)

Witajcie Kochani!

Wierzyć się nie chce, ale ostatnio głównie siedzę w kartkach :-). Oczywiście pomiędzy szydełkowaniem i nauką języka i jeszcze pomiędzy innymi sprawami :-)

Tak się złożyło, że w czerwcu dwie wspaniałe kobietki o imieniu Ewa postanowiły się pożegnać z naszą firmą i wreszcie zająć się sobą, swoją rodziną, spełnianiem marzeń i pasji!

Ponieważ obie panie bardzo lubię, zadeklarowałam że zrobię kartki. 
Pierwsza kartka powstała dla p. Ewy, która właściwie była z firmy zewnętrznej, ale była z nami codziennie i traktowaliśmy ją jak naszego współpracownika. Niezwykle sympatyczna, ciepła, dla wszystkich miała dobre słowo i uśmiech :-)
W dodatku też rękodzielniczka! Czasem mi podrzuciła jakieś serwetki, albo koraliczki... I jak tu nie lubić takiej osóbki?!

To już Wam pokazuję, co zrobiłam:











Napis zrobiłam sama, zainstalowałam kilka ozdobnych czcionek i już nie muszę zastanawiać jak i skąd wziąć kolejny napis.
Stokrotki zrobiłam z foamiranu -wycięte dziurkaczem.

Specjalnie nabyłam też stempelek Art Impressions, pokolorowałam markerami Letraset (Winsor&Newton). Uwielbiam te stemple! Są przezabawne :-)



Pudełeczko i baza Goatbox.

******

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)


15 komentarzy:

  1. Jaka super karteczka, na pewno wywoła usmiech na twarzy obdarowanej i będzie świętną pamiątką na te lata na emeryturze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka Beatko! Bardzo podoba mi się stempelek - jest zabawny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Wspaniała kompozycja! Stempelek super!

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja poproszę taka kartkę za 1,5 roku :-)
    Beatko świetna jest , pomysł z czcionkami świetny. Stempelek odlotowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie ma sprawy, zrobi się:-)

      Usuń
    2. A ja poproszę za rok :))) Cieszę się Beatko, że znów kartkujesz. Karteczka wyszła ślicznie, jest pomysłowa i odrobinę zabawna dzięki stempelkowi. Będzie wspaniałą pamiątką.
      Przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  5. Ale świetna karteczka, bardzo pozytywna :) Nie da się ukryć, że stempelek od razu powoduje szeroki uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pozytywna praca:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, kartka jest świetna. Stempelek - rewelacja!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko! Przepiękna Karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, a stempelek rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna pamiątka Ci wyszła, aż się prosi, by ustawić na półeczce :) bardzo mi się podoba jej kolorystyczna tonacja i te stokrotki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...