Obserwatorzy

niedziela, 1 lipca 2018

Szydełko tunezyjskie dla początkujących - zadanie 14

Czołem Kochani!

Wcale nie jest łatwo wymyślać nowe tematy. Dla mnie pewnym ograniczeniem jest brak szydełek z żyłkami, a i Was nie chciałabym wikłać w nowe zakupy, bo te do prostych nie należą - ja na przykład co zamawiam jakieś szydełka, to zawsze z przygodami.


Zatem dzisiaj przychodzę z tematem, moim zdaniem ciekawym i efektownym, do którego wystarczy to co już macie, czyli włóczka, szydełko i dobre chęci :-)

Robimy kamyczki, albo jak kto woli bąbelki.

A jak? Jak zwykle garść inspiracji i tutoriali poniżej.

***

Śliczna myjka znaleziona na blogu:
www.mooglyblog.com



***

Przepiękne wykorzystanie Pebbles w kocu przecudnej urody:



***
Prościutki przykład od Ambassador Crochet


***
Mnóstwo tutoriali znajdziecie jak zwykle na YT 
z pięknymi przykładami wykorzystania wzorów.
Wystarczy kliknąć by przenieść się do właściwego filmu:


***


***


***


***


***
Mam nadzieję, że sobie poradzicie :-)
Wystarczy zrobić mały element z widocznym wypukłym wzorkiem, a czy to będzie kształt serca , rombu czy jeszcze inny, to już Wasz wybór.

Jak zwykle czas na wykonanie to dwa miesiące, czyli do końca sierpnia. A u Ewy trwa zadanie 13 do końca lipca.

Bawcie się dobrze!



8 komentarzy:

  1. Co prawda zakończyłam przygodę z tunezyjskim szydełkiem , ale podglądam co tam tworzycie. Fajny ten kamyczkowy wzorek i fajne inspiracje . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, w razie czego wiesz gdzie szukać, jak Cię ponownie natchnie :-)

      Usuń
  2. Beatko! Bardzo ładny wzór - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wzorek teraz będziecie ćwiczyc. Ja chyba przechodze ostatnio jakieś "zmęczenie materiału", bo patrzę na te kursy i patrze, i wydaje mi się że nic z nich nie rozumiem. Ale fajnie że one są, bo tak jak napisałaś Beatko Ani, że w razie czego zawsze można będzie sobie tu do Ciebie zajrzeć i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze będę Wam kibicować.
    Uściski, Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koc jest zachwycający ale jeszcze jednego nie skończyłam. Zapewne więc zrobię tylko jakąś łapkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamyczki prezentują się bardzo efektownie i jestem pewna, że prace z nimi będą rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żabka zrobiła sobie wolne, a ja chciałam wstawić link.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...