Obserwatorzy

środa, 11 lipca 2018

Zgrabnie się to wszystko poskładało :-)

Czołem Kochani!

Urlop podobno jest przereklamowany, a tak przynajmniej twierdzi moja imienniczka :-)
I chyba coś w tym jest, bo pierwszy dzień w pracy mocno mnie zmęczył... Dobrze, że mam sposoby na relaks, bo inaczej mogłabym eksplodować z nadmiaru bodźców w pracy  :-)

***
Tak się bałam tych składaczków, że przez długi czas tylko podglądałam co też pięknego potrafią dziewczyny zrobić. Widać miałam dobry dzień, bo jak tylko całkiem przypadkiem wpadłam na bloga Uli K. i na ten konkretny post z szablonem, to pomyślałam "zobaczmy co mi z tego wyjdzie"...

Wyszła karteczka z serdecznymi życzeniami. Pewnie do kogoś poleci, ale do kogo jeszcze nie wiem :-)
Świetny format kartki, sądzę że jeszcze niejednokrotnie go wykorzystam.










Różyczki zrobione własnoręcznie z foamiranu irańskiego.



Druga strona prezentuje się tak:

Jak widać jest mała kieszonka na karteczkę z życzeniami.


Ponieważ rzadko biorę udział w zabawach i wyzwaniach, to w przypływie lepszej formy korzystam z okazji i zgłaszam karteczkę do zabawy na blogu sklepu Three Wishes.



******

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)

20 komentarzy:

  1. Beatko, kartka wyszła rewelacyjnie. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka, a największe wrażenie robią róże, no dosłownie jak żywe :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne róże i fajnie zestawione kolory papierów :-)
    Piękna kartka debiutowa Ci wyszła :-)
    Składaczki wcale nie są trudne ,tylko troszkę bardziej pracochłonne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie składaczki, a kwiatki dodają jej uroku :-) Dziękuję za udział w lipcowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka wyszła super! ja za to wymęczyłam mężula i zrobił mi tę bazę od Uli...na razie lezy i czeka:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyszło :) Fajnie, że się w końcu odważyłaś :) cudne kwiaty :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! Podziwiam :-) A róże przepiękne! Cieszę się, że bawisz się z Three Wishes, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko! Bardzo Ślicznie Ci wyszedł ten składaczek, ładnie kolory dobrałaś, A różyczki sa Śliczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszło Beatko , cudny jest ten składaczek .
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka, cudny składaczek - i tak rewelacyjnie wykorzystałaś każdą załamaną powierzchnię. I te herbaciane róże... tak się kiedyś nazywało ten kolor, prawda ?
    Przereklamowany czy nie, ale ja już się nie mogę urlopu doczekać...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Na prawdę zgrabnie i do tego pięknie Ci się to wszystko poskładało. A do tego ma cudne kolorki i prześliczne różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Składaczek piękny, róże jak żywe - powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło przeuroczo!!!!!!!!!!!!cudownie !!!!!!!!!!!!!!!!!Osoba co dostanie bedzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  14. Składaczek wyszedł ci cudownie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Różyczki od razu przyciągają wzrok - widać rękę mistrzyni :) Składaczek pięknie się prezentuje, to bardzo efektowna forma i wspaniale ozdobiona. Życzę Ci Beatko powodzenia w wyzwaniu i serdecznie przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wyszedł składaczek!!
    ja nie mam na niego (na razie ) pomysłu
    Buziaki przesyłam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny składaczek!! Śliczne różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Róże to prawdziwe mistrzostwo! Co za precyzja! A kolor! Mega mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te składaczki!
    Trzeba się nad nimi napracować ale efekt jest tego wart :)
    Wyszło ci świetnie

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...