Obserwatorzy

sobota, 29 czerwca 2013

"Turecka" Róża Damasceńska

Ten piękny komplet został sprezentowany mojej Mamie.
Zainspirowana różą damasceńską nie miałam problemu z doborem kolorów, wiedziałam również że to będzie sznur turecki. Splot jest dość zwarty, nie da się go rozwinąć jak w przypadku zielonego kompletu (Wiosenny sznur turecki). Zamiast wklejanych końcówek zrobiłam zakończenia z przekładką (takie same jak przy kolczykach Czarna Perła) i koralikiem. Nie chciałam aby Mama miała problem z zapinaniem, dlatego zapięcie jest magnetyczne.




Użyte materiały:
- Toho 15/0 Silver Lined Pink
- Toho 11/0 Silver Lined Frosted Olivine - Pink Lined
- Toho 6/0 Inside Color Crystal / Opaque Fuchsia Lined
- kordonek cieniowany Altin Basak 

Nawlekanie w sekwencji:
3x 15/0, 2x 11/0, 1x 6/0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...