Obserwatorzy

sobota, 29 czerwca 2013

Jeżyna

Jeżynowa bransoletka w dwóch odsłonach.

Ania miała dość konkretne wymagania - ma być minimalistycznie... 
Od początku wiedziałam jaki efekt chcę uzyskać, ale mimo to najpierw zastosowałam zapięcie w stylu gothic - to było coś dla mnie! Jednak byłam daleka od minimalizmu :-). Wystarczyło zmienić zapięcie na małą magnetyczną kulkę i to było to! Trafiłam w dziesiątkę! 
Szczerze mówiąc nie wiem która z nas była bardziej wzruszona - Ania, bo się nie spodziewała że dam radę, czy ja że dałam radę ;-)




Użyte materiały:
- czarno-srebrny kordonek (dodał dodatkowego połysku gdzieniegdzie przebłyskując pomiędzy koralikami)
- koraliki Toho round 11/0 opaque jet
- zapięcie magnetyczne

Wykonane szydełkiem, sekwencja na 6 koralików.

Taka mała uwaga: jeśli pracujesz w biurze i nosisz bransoletkę na prawej ręce, to przy zapięciu magnetycznym spodziewaj się przylepionych spinaczy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...