Obserwatorzy

sobota, 29 czerwca 2013

Panna Caprice

Złośliwa bestia z tej bransoletki - nijak nie mogę zrobić zdjęcia oddającego jej piękno i błysk/blask :-)
Chodziła za mną długo, co rusz kupowałam nowe Fire Polish, bo nie mogłam się zdecydować na kolory. Zrobiłam zieloną siatkę, nie spodobała mi się, zrobiłam krystaliczną... potem znowu dylematy które FP?.. W końcu rozwiązanie przyszło samo - moja sukienka była w takich kolorach, a na półce stały kosmetyki różane... róża damasceńska po raz drugi mnie dopadła!



Koralikożerna Caprice pochłonęła:
- 400 szt Fire Polish w tym: Dual Coat Blueberry Pear, Vitral Olivine, Burgundy Lined Crystal
- Toho 15/0 Silver Lined Mauve
- Toho 11/0 Trans Rainbow Crystal na siatkę (20 g)

Polecam bardzo łatwy tutorial przygotowany przez p. Anetę Majewską (szukałam wcześniej w internecie, żadne instrukcje nie były tak przejrzyste)
http://amirkoraliki.blogspot.com/
http://www.kadoro.pl/art24-Bransoleta-CAPRICE.php



2 komentarze:

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...