Obserwatorzy

sobota, 10 sierpnia 2013

Sznury szydełkowo-koralikowe

 
Dość późno zabrałam się za swojego bloga i wielu prac na nich nie ma... ku mojemu zdumieniu uwielbiane przeze mnie sznury szydełkowo-koralikowe doczekały się prezentacji tylko w postaci sznurów tureckich czy Jeżyny http://byranya.blogspot.com/2013/06/jezyna.html

A olśnienia doznałam przeglądając bloga Bluefairy i czytając posta o Turkusowym ukośniku - polecam przeczytać, bo jest tam dość ciekawa refleksja http://bluefairy-art.blogspot.com/2013/08/turkusowa-bransoletka-ukosnikowa.html


Zatem nadrobię choć trochę i poniżej przedstawiam parę bransoletek wydzierganych na szydełku.

1. Niebieska dla Dorotki :-)

Bo miało być niebiesko, więc było. Do tej bransoletki użyłam Toho 11/0 w kolorze Trans Rainbow Dark Aqua - cudny kolor, bardzo błyszczący i do tego piękne zapięcie toggle z kwiatem.
Sekwencja na 7 koralików w rzędzie, 



2. Limonka z magatamą

Kolejny wzór bardzo prosty, ale niezwykle efektowny. 
Nie byłam przekonana do tak intensywnego koloru, ale jak się okazało świetnie się sprawdza w połączeniu z innymi.
Użyte koraliki to Toho 11/0 Silver Lined Lemon oraz Toho Magatama 3 mm Metallic Iris Green/Brown
Jako zakończenia do tego typu bransoletek  świetnie się spisują dostępne w ArtFan (symbol AM199) końcówki do wklejania z metalu 13mmx9mm wewnątrz 8 mm  - mają łańcuszek, który oczywiście można skrócić lub odpiąć całkowicie...




3. W prawoskrętne paski

Bardzo prosty wzór na 7 koralików w rzędzie. Wydaje się skromna, ale rewelacyjnie się sprawdza jako dodatek do wszystkich rzeczy w odcieniach brązu, skóry, jeansu - niesamowicie uniwersalne zestawienie! 
Znalazłam ten wzór ( i ten z magatamą też!) u Weroniki Kaczor na jej blogu - osobiście uważam, że tam warto zaglądać i się inspirować.http://koralikowaweraph.blogspot.com/p/wzory-sznurow-szydekowo-koralikowych.html



4. Cieniowane cudeńka

Te bransoletki uwielbiam z różnych powodów. Przede wszystkim, bo są efektowne i łatwe w wykonaniu.
Użyłam dokładnie tych samych koralików Toho 11/0 Trans Rainbow Crystal - w jednej cieniowany kordonek granatowy, w drugiej - fioletowy.
Sekwencja na 6 koralików w rzędzie.
Stosując różne końcówki i zapięcia można za każdym razem uzyskać inny efekt - o to przecież chodzi, by każda praca była jednorazowa ;-)




5. Potrójnie niebieska

To jedna z moich pierwszych bransoletek szydełkowych - każda część ma inny odcień, a jako dodatek w postaci pasków i kropek użyłam koloru Ceylon Frosted Glacier.
Pozostałe kolory to: Toho round 11/0 Silver-Lined Sapphire, Transparent Aquamarine, Silver-Lined Frosted Sapphire
Sekwencja na 6 koralików.
Zapięcie magnetyczne.




6. Czerwona z serduchami

To była moja ulubiona, ale poszła między ludzi ;-)
Sekwencja na 7 koralików, kolor Toho 11/0 silver-lined Ruby.
Fantastycznie dopasowały się końcówki w serca oraz zapięcie toggle w kształcie serca.



5 komentarzy:

  1. potrójna bransoletka jest piękna i bardzo oryginalna, jeszcze nigdzie się z taką nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są śliczne, ale "Cieniowane cudeńka" i "Potrójnie niebieska" powalają. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje Drogie :-) Bardzo dziękuję Wam za pozostawione komentarze. Dodajecie mi skrzydeł!

    Tutaj można zobaczyć parę zdjęć z sesji, gdzie użyczałam swoich dziełek :-)
    https://www.facebook.com/krzysztof.uhl/media_set?set=a.558956220812684.1073741829.100000949344992&type=3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) Strasznie lubię robić i oglądać te bransoletki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...