Obserwatorzy

piątek, 27 listopada 2015

Anielskie skrzydła - frywolitka

Czołem Kochani!

Dawno nie zgłaszałam swojej pracy do wspólnej nauki frywolitki z Justyną i Renią, ale jak tylko pojawiło się nowe zadanie, to idealnie wpisało się w moje plany :-)


Akurat byłam w trakcie robienia frywolitkowych i szydełkowych śnieżynek. Już w ubiegłym roku zamarzyło mi się aby takie zawisły na mojej choince. Naukę frywolitki zaczęłam w styczniu, parę rzeczy udało mi się zrobić, z których jestem w miarę dumna. A w tej pracy chyba poszłam o krok dalej :-)

Postanowiłam zrobić anielskie skrzydła wg wzoru Agnieszki Przeniosło  z jej książki Frywolitka. Wzór jest prześliczny. W książce jest przewidziany na dwa czółenka, a ja zrobiłam na igle.

Na początku nie wiedziałam jak je wykończę, zrobiłam wersję białą i czerwoną... I poleżały sobie jakieś dwa tygodnie...
Wzięłam stożek, pomalowałam srebrną farbą - tak na wszelki wypadek, bo dalej nie byłam pewna efektu końcowego :-).
Zrobiłam sukienkę z piór, potem jeszcze uzupełniłam piórka, żeby była bardziej pierzasta. 
W międzyczasie usztywniłam skrzydła, zszyłam je ze sobą, a następnie przykleiłam do kiecki...
Przydałaby się jakaś głowa...
Znalazłam kremowy duży koralik, narysowałam oczy, usta...
A co z włosami?
Najpierw miały być z włóczki i długie... 
Ale mnie olśniło i powstała taka fryzura:
z chusteczki higienicznej i kleju 


skrzydła w całej okazałości:









Wcale nie było mi łatwo zrobić dobre zdjęcia  - za dużo białego! Ale chyba nie jest tak źle...

A czerwone skrzydła czekają na kolejne olśnienie :-)


Dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Serdecznie pozdrawiam :-)



30 komentarzy:

  1. Ja kocham wszystko co zrobione jest frywolitką. Twoja ozdoba świąteczna jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny Anioł. Kocham frywolitkę, te skrzydła są wspaniałe. Czekam jeszcze na czerwonego anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ozdoba! Skrzydła i piórka dodają lekkości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko, anioł jest tak anielski, że sprawia wrażenie, jakby miał się unieść w powietrze. Piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przywiąż go! bo zatrzepocze tymi cudnymi skrzydełkami i ....poleci! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anioł prawdziwie anielski, piórka, skrzydełka, niezwykle delikatne, takiego jeszcze nie widziałam. A z czerwonych skrzydełek zrobiłabym upadłego anioła - czarne piórka i czerwone skrzydełka :)
    Gorące uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudnej urody,napatrzeć się nie mogę,zwyczajnie chwyta za serce i nie puszcza,ma w sobie coś takiego,że oczu od niego oderwać nie mogę,normalnie do zakochania

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest rewelacyjny, bajeczny, dostojny i taki leciuteńki. Dorota ma rację uważaj bo uleci. Wszystko jest w nim piękne i frywolitka i ta piękna suknia z piór. Cudo zrobiłaś. Pozdrawiam serdecznie :-)
    P.S. Czekam na czerwoną wersję, bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo znowu zmachałaś :)
    Kurka ja też miałam plany i kolejny rok zostanę z niczym :/ Bo ciągle coś, tylko nie dla siebie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie jakby się unosił. Anioł cudny: )

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie jakby się unosił. Anioł cudny: )

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe skrzydła wyczarowałaś z tej frywolitki ,wygląda ślicznie w bieli i takie aniolki najbardziej mi się podobają .Sukienka z piórek to bardzo dobry pomysł.Jak powstanie czerwony też będzie extra,ale to te białe ,takie niewine i czyste podbijają moje serce.
    Dobra robota Beatko
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne skrzydła i przepiękny anioł i choć nie przepadam za piórami, to w tym wydaniu dodaja lekkości, boskości i niebiańskoskości:) Ja własnie też się męczyłam dziś nad swoim aniołkiem:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko cudny aniołek !
    skrzydełka wyszły Ci perfekcyjnie i nie ważne czy robisz na igle czy czółenkami, ważne że robisz :D
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna anieliczka z cudownymi skrzydłami:) Fryzurka z chusteczki pomysłowa. A czerwone skrzydełka przydadzą się na walentynki... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O żesz, no rewelacja! Wspaniały anioł, nie mogę się napatrzeć, zwłaszcza te skrzydła są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudeńko - i frywolitka śliczna, i ta suknia z piór taka delikatna, i fryzura pomysłowa - piękny anioł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny aniołek,a buźkę ma świetną! Te skrzydełka są wprost przeurocze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co tu dużo gadać? Boski jest ten anioł i ma nieziemskie skrzydła! Dla mnie rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko frywolitkowe skrzydełka mnie zauroczyły, Piórkowy Aniołek rewelacja . Całość wygląda tak leciutko , że faktycznie ma się wrażenie że on zaraz odleci do nieba. Pięknie odrobiłaś anielskie zadanie . Jak dla mnie szósteczka .
    Pozdrawiam i lecę dalej bo mam trochę zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Skrzydełka poczyniłaś cudowne,równiutkie,o pięknym kształcie i splocie.
    Dla mnie aniołek pierwsza klasa;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ja jestem w szoku, te skrzydła są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojeku ....Kochana zauroczyłam się. Aniołek jest jakże delikatny i piękny. Masz wspaniałe pomysły i nigdy by nie wpadła na tak świetny pomysł. Wykorzystanie piórek było strzałem w dziesiątke do jakże pięknej frywolitki. Uwielbia Twoje piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beatko ten anioł jest cudowny delikatny a skrzydełka to już mistrzostwo, podziwiam :) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne połączenie!!! Podziwiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  26. Frywolitka jest tak delikatna jak te piórka :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Frywolitka jest tak delikatna jak te piórka :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny, zwiewny, delikatny aniołek - jestem zauroczona!!! Skrzydełka przepiękne i zrobione perfekcyjnie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Najpierw zobaczyłam go na podsumowaniu - i niesamowicie mnie zachwycił. Przepiękny, eteryczny, te skrzydełka są niesamowite. I bardzo podoba mi się koczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam gdzie mogę zdobyć schemat do frywolitkowych skrzydeł anioła??W części pierwszej czy drugiej ksiazki Agnieszki??

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...