Obserwatorzy

niedziela, 22 listopada 2015

W beżach, brązach i nie tylko...

Czołem Kochani!

Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę z tak entuzjastycznych komentarzy pod moją dziką różą.
Bardzo Wam dziękuję!

Witam też nowe obserwatorki, rozgośćcie się i zostańcie na dłużej.

Jeśli ktoś nie doczytał we wcześniejszych postach, a jest zainteresowany warsztatami czy to z zimnej porcelany czy foamiranu, zachęcam do śledzenia na FB strony JEŻYK - Centrum Kreatywności. Organizują spotkania w kilku miastach Polski. Podejrzewam, że jak dobrze poszukacie to i znajdziecie innych organizatorów. 

A teraz tytułowe beże, brązy i inne kolory.
W ramach Wymianki urodzinowej u Hubki przygotowałam kolejny prezent. Tym razem solenizantką była Daria z bloga: http://eetoilee.blogspot.com/


Zrobiłam delikatną kartkę:



 Zmalowałam medalion i dorobiłam pasujący kolorystycznie naszyjnik.
Do kompletu i pod kolor Sharonka, czyli bransoletka z kamieni.
Pomimo, że to zupełnie nie moje kolory, komplet bardzo mi się podoba. Pewnie gdyby nie kolorystyczne upodobania Darii, nigdy by nie powstał. 


i jeszcze inne spojrzenie:


Święta już niedługo, a Daria wyraziła chęć posiadania ozdób choinkowych w czerwieni i złocie.
Tak się pięknie złożyło, że w Twórczych Inspiracjach (nr 6/2015) znalazłam przepiękny wzór na frywolitkową śnieżynkę, który tak mi się spodobał że uruchomiłam niemal taśmową (jak na mnie) produkcję, chyba już z kilkanaście sztuk powstało!
To te i szydełkowe śnieżynki tak załatwiły mój nadgarstek... 
Dla Darii zrobiłam czerwoną, złotą i białą.

W tym samym numerze były maleńkie wzory na wykonanie koralikowych zawieszek ściegiem peyote. Wybrałam dwa i zrobiłam je na druciku, tą samą metodą jak pokazywane wcześniej motylki TU i TU



zbliżenie na zawieszki:

w komplecie jak zwykle coś słodkiego, coś pachnącego... jako przydasie dołożyłam też własnoręcznie zrobione rozetkowe kwiatki ze wstążki - mogą być ozdobą pudełka, albo mogą być doczepione do spinki, gumki czy opaski.

Obydwa pudełeczka również własnoręcznie wykonane.

Oto cały komplet:


Sama jestem zaskoczona ile rzeczy można wykonać samodzielnie :-)

******

Na koniec chcę Wam pokazać kartkę świąteczną. Marta Borowska wyszukała fantastyczną inspirację TUTAJ:  https://www.facebook.com/765318123490478/videos/1073002486055372/?pnref=story

Pracowałam w domu, czekałam na ważne informacje, co chwilę zerkałam na maila czy coś już przyszło... żeby się nie wkurzać w międzyczasie zrobiłam kartkę.

Z przodu śnieżynka z czterech dziurkaczowych gałązek:


a w środku choinka ozdobiona śniegiem z pasty strukturalnej:



******

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz.
Mogę setki razy powtarzać, że mnie uskrzydlają Wasze dobre słowa :-)

Buziaki dla wszystkich ;-)


20 komentarzy:

  1. Beatko, ale śliczności zrobiłaś?! Ten biżuteryjny komplecik jest superowski;) Solenizantka będzie na pewno zachwycona;) Bransoletka jest cudowna! To zestawienie kolorów- fantastyczne;) Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent przygotowałaś Beatko! Wszystko jest ślicznie wykonane i dopasowane kolorystycznie. Sam naszyjnik skojarzył mi się z miodem, jest cudny. Podobają mi się też koralikowe zawieszki i frywolitkowe śnieżynki. Pracuś z Ciebie!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki prezent od Ciebie dostac, to jest coś. Prezent przygotowałąś fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria urocza, śnieżynki śliczne, kartka fantastyczna. Widziałam na fb te filmik , też pomyslałam o takich kartkach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie przygotowałaś cały komplecik :) Takie cudne różności :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach- cuda, cuda! Szkoda, że zabawa się kończy:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, co wchodzę do Ciebie to mnie zachwycasz, jesteś tak wielce uzdolniona! Karteczka jest piękna, cudowne skomponowanie kolorosytyczne, ale chyba nic nie przebijęnaszyjniku, po prostu jest piękny ! Załuję, że nie potrafię robić biżu .Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko twoje prezenty sa sliczne wszystkie. Te śnieżynki z twórczych inspiracji sa śliczne koralikowe zawieszki też superowe - jedno i drugie póki co poza zasiegiem moich umiejętności więc z radościa podziwiam u Ciebie. Medalion jak zawsze niesamowity piekny i niepowtarzalny.
    Bardzo zaciekawiły mnie te rozetkowe kwiatki ze wstązki , czy masz możę jakiegos linka do kursiku na nie . Lub może u Siebie juz pokazywałas a mnie umknęło jak je zrobić ?.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aneczko. Kwiatki znajdziesz tutaj: https://www.facebook.com/IFcraft.idafuadi/videos/1638818859715702/?pnref=story
      Buziaki :-)

      Usuń
  9. Jak zawsze wspaniałe prezenty przygotowałaś :) zwłaszcza śnieżynki mnie oczarowały! Mam nadzieję, że z nadgarstkiem już lepiej, ale mimo wszystko chyba warto było (bo są naprawdę cudne) :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię wszelkie kwiaty ręcznie robione- mnie tez zaciekawiły te rozetkowe, muszę poszukać i się " naumić " ;DD, cały prezent kapitalny- z takimi rękoma zdolnymi dziwisz się ,że tyle rzeczy możesz zrobić ???
    Pozdrawiam cieplutko, życzę udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo, tutaj je znajdziesz: https://www.facebook.com/IFcraft.idafuadi/videos/1638818859715702/?pnref=story
      Tak, ciągle się dziwię, że naprawdę tyle można zrobić :-)
      Tobie również udanego tygodnia :-)
      Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  11. Mam nadzieję, że nadgarstki już odpoczęły, ale śnieżynki przecudne :) Wyglądają śliczne i i zjawiskowo.
    Zestaw prezentów imponujący - wszystko bardzo mi się podoba. kartka faktycznie jet bardzo delikatna. Myslę, że Daria jest zachwycona.
    Robiłam kiedyś kartki na podobnej zasadzie- w środku, dzięki odpowiedniemu sklejeniu rozkładał się kwiat. Dziękuję za przypomnienie o tej efektownej metodzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, robótkowanie nie służy nadgarstkom i oczom, ale za to jakie efekty daje. Nic, tylko się zachwycać - i prezentem dla Darii i kartką z rozkładaną choinką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko, wszystkie Twoje prace to skończona perfekcja. Podarunek urodzinowy bardzo bogaty i przepieknie wykonany :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prezenty przygotowałaś:) Medalion i sharonka po prostu hipnotyzuje:) Podziwiam też śnieżynki - śliczne i jakie równiutkie:) Karteczka też urocza:) i prawdę mówiac właśnie podobną choinkę sobie wymyśliłam do zrobienia, ale ja tylko wymyślam, a ty już zrobiłas:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...