Obserwatorzy

czwartek, 6 lipca 2017

Szefowa pojechała na wczasy

Czołem Kochani!

Dwa lata temu, po pierwszej edycji Cyklicznych Kolorków zrobiłam roczne podsumowanie mojego udziału w zabawie.
Ponieważ aktualnie Danusia spakowała walizki i odpoczywa od wszystkiego, a w dodatku nie zadała nam żadnej pracy, to pomyślałam, że znowu zrobię mały przegląd.
Mimo pewnych problemów nie odpuściłam dotąd ani jednego miesiąca od początku CK :-)

Fotki Danusi z wakacji, kto może znajdzie na FB.
Stefan natomiast wypoczywa tak:

Wakacje na wesoło

******

 W tej edycji CK głównym tematem była natura, co prawda biskup wywołał małe kontrowersje, ale myślę że jak dobrze przeanalizować, to związek biskupa naturalnie się znajdzie ;-)


WRZESIEŃ
 to drapieżne cętki, cóż że u mnie były zielone :-)



PAŹDZIERNIK
oczko puszczał to nas paw


LISTOPAD
zdębieliśmy od widoku pięknych dębowiaczek


GRUDZIEŃ
tańczyliśmy ze śnieżynkami


STYCZEŃ
ogarnęły nas diabelskie szarości


LUTY
rozweselał nas krzykliwymi papugami


MARZEC
szukaliśmy biskupa w naturze


KWIECIEŃ
wyjmowaliśmy perły z muszel


MAJ
rozpalaliśmy majówkowe ogniska


CZERWIEC
oddaliśmy się marzeniom o lazurowym niebie i wybrzeżu


Dla mnie samej to dość ciekawe podsumowanie i przegląd technik, bo zrobiłam:
- trzy prace biżuteryjne, w tym jedna utkana na krośnie, druga uszyta peyotem, a trzecia wyszydełkowana
- ozdoby frywolitkowe na igle
- trzy prace szydełkowe, w tym jedna amigurumi
- trzy kartki, w tym jedna w nowej dla mnie technice iris folding, jedna z użyciem promarkerów, a jedna zmalowana farbami Pebeo Fantasy z dodatkiem kwiatów z foamiranu.


Co będzie dalej z Cyklicznymi Kolorkami, to wie tylko Danusia. 
Jeśli będzie dalszy ciąg zabawy to chętnie wezmę w niej udział.


Dziękuję Danusiu za wszelkie pomysły i napędzanie do działania.

******
Już niebawem będę mogła się pochwalić czymś co mnie ogromnie cieszy, choć musiałam długo czekać na efekt końcowy.

Zdjęcie użytkownika Beata Stencel-Rówieńska.


******
Przypominam o naszej wspólnej nauce splotów tunezyjskich.
Jeszcze macie czas do końca lipca aby dorzucić prace do zadania 1
oraz cały lipiec i sierpień na zadanie 2.


http://beva-handmade.blogspot.com/2017/06/szydeko-tunezyjskie-zadanie-pierwsze.html

https://byranya.blogspot.com/2017/07/szydeko-tunezyjskie-zadanie-2-splot.html


******

Pozdrawiam serdecznie.
Życzę pięknej pogody wszystkim urlopowiczom 
i tym co pracują :-)



37 komentarzy:

  1. Ale jestem ciekawa, co tam szykujesz? Buziaki! PS Prace świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie kolorowej twórczości.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby wiem, że robię różne rzeczy, a jednak samą mnie zaskoczyło to zestawienie :-)

      Usuń
  3. Piękne i różnorodne prace. Bardzo mi się podoba praca listopadowa :) Wtedy jeszcze nie znałam Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej widzę słuszność w takich podsumowaniach co jakiś czas. Nie za często buszuje się po starszych wpisach :-)

      Usuń
  4. Beatko! Wszystkie Twoje prace są Prześliczne, Ale Listopad mnie zauroczył najbardziej - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca została wykonana na bazie wzoru Miracolo. Już nie mam tej biżuterii, ale korci mnie żeby zrobić inną wersję kolorystyczną. Pozdrawiam Krysiu.

      Usuń
  5. Podsumowanie zrobiło wrażenie i tylko potwierdziło jak zdolną jesteś osóbką. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko świetny pomysł z tym podsumowaniem , aż samej mi się chce takie zrobić, więc mam nadzieje że się nie pogniewasz, że się zainspiruję u Ciebie :-)
    Zrobiłaś naprawdę świetne prace na CK, jest na czym oko zawiesić i aż trudno wybrać ta najładniejszą pracę.
    Buziaczki i już czekam na ten obraz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jestem za tym aby kto ma tylko ochotę zrobił sobie takie zestawienie. Pamiętasz, dwa lata temu też sporo osób zrobiło po moim wpisie? Zatem do dzieła.
      Obraz nie jest moim dziełem, ale jest bardzo ważny :-)

      Usuń
  7. Wszystkie prace świetne, ale najbardziej zaciekawiła mnie końcówka :) Chyba widzę obraz, jestem bardzo ciekawa szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm...o co chodzi z tą tablicą....????
    czekam z niecierpliwością! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace poczyniłaś przez ten rok, różne techniki a jak cudownie ujęte:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :-). Mam swoje ulubione techniki, ale wciąż lubię poznawać nowe.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Bardzo udane prace:))ja niestety odpadłam,dałam radę tylko jeden rok cyklicznym wyzwaniom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, każdy dokonuje wyboru, a przecież widzę że u Ciebie sporo się dzieje. Ja akurat postawiłam na CK, z braku czasu omijają mnie inne fajne zabawy...

      Usuń
  11. Swietny pomysł z podsumowaniem. Bardzo ładne prace Beatko. Ja także bawię się co rak i nie odpuszczam kolorkom. Mam nadzieję, ze Szefowa też nie odpuści i zabawa nadal będzie trwać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jest nas tu spora grupa, która nie odpuszcza :-). Zobaczymy co nasza zregenerowana Danusia wymyśli.
      Buziaki.

      Usuń
  12. Super podsumowanie, widac ogrom i różnorodność prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się zastanawiam czy byłabym w stanie skupić się na jednej technice?

      Usuń
  13. Będziesz miała wystawę obrazów? Ale masz długie włosy :-) Wyzwaniowe prace piękne i różnorodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, niestety, aż tak zdolna nie jestem ;-). Na temat obrazu opowiem innym razem.
      A propos włosów - w ostatnim czasie obcięłam blisko 20 cm. Po raz pierwszy od siedmiu chyba lat byłam u fryzjera (sukces)! Do tej pory podcinałam sama lub mąż.

      Usuń
    2. Z tego co pamiętam, najdłużej u fryzjera nie byłam trzy lata, a na początku sierpnia minie rok od poprzedniej wizyty.

      Usuń
  14. Kota nie ma, myszy harcują, ale takie harce to ja popieram w całej okazałości, podsumowanie fantastycznych prac, tyle technik i taka różnorodność, jesteś niesamowicie utalentowana, widać to jak na dłoni.
    Uściski ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poharcować nigdy nie zawadzi :-). Dziękuję Bożenko za komplementy!
      Buziaki.

      Usuń
  15. Świetne podsumowanie Beatko, zachwyca różnorodność prac. Ja też bardzo lubię tą naszą zabawę i mam nadzieję na kolejne wyzwania.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej zabawy nie da się nie lubić :-). Moim zdaniem sukcesem CK jest to, że ograniczają nas tylko kolory.
      Buziaki przesyłam.

      Usuń
  16. Super podsumowanie Beatko;) Pokazałaś wszystkie prace?! I super! Bo być może , nie każdy je oglądał... Wszystkie piękne! Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię takie podsumowania - człowiek uświadamia sobie wtedy ile tak naprawdę zrobił ... piękny wysyp prac i niesamowita różnorodność - moje gratulację!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak właśnie sobie uświadomiłam, że nie zrobiłam żadnego podsumowania po Ck... zawsze brakowało mi czasu. Twoje podsumowanie jest super - świetnie ogląda się te prace w jednym miejscu i uświadamia, jak różnorodne techniki zastosowałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne podsumowanie, Beatko :) Ależ mnie zaciekawiłaś, cóż Ty tam szykujesz? :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...