Obserwatorzy

niedziela, 12 października 2014

Wyróżnienie i nominacje




Witajcie Kochani!

Dzisiaj i ja się pochwalę :-). Nasza kochana Czarna Dama, czyli Lidzia z Misiowego Zakątka postanowiła między innymi mnie wyróżnić. Lidziu, serdecznie Ci dziękuję!


Szczerze mówiąc miałam trochę mieszane odczucia do tych wyróżnień, bo w sumie mają charakter łańcuszka, a u wielu osób na blogach wisi baner "wyróżnienia są miłe, ale nie, dziękuję".

Ale jak mogę odmówić komuś tak miłemu jak Lidzia, która organizuje genialne zabawy, rozśmiesza nas w każdy poniedziałek, wykonuje świetne prace i jest po prostu fantastyczną dziewczyną?




Zasady wyróżnienia są proste:


- Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"

- po odebraniu nagrody trzeba odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała

- następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań

- nie wolno nominować bloga, który Cię nominował



Dlatego grzecznie odpowiadam na zadane pytania:

01. Ulubiona pora roku? 
Wiosna - bo wszystko łącznie ze mną budzi się do życia, bo nie muszę się grubo ubierać, ani za bardzo rozbierać ;-)
02. Twoje wymarzone wakacje?
Jedne już są za mną - dwutygodniowy rejs po morzach greckich, 
a drugie ciągle przede mną - Machu Picchu
03. Jakie zwierzęta lubisz najbardziej?
Miękko-kudłate, dające się głaskać.
04. Co Cię denerwuje u innych?
Zajadłość, lenistwo i głupota.
05. Twoja ulubiona piosenka?
Dni, których nie znamy; W życiu piękne są tylko chwile; Cud niepamięci;
i jeszcze tysiąc innych...
06. Czy lubisz słodycze?
To słodycze mnie lubią...
07. Ulubiony kolor?
oczywiście Czarny jako jedyny słuszny
i najbardziej przyjazny (dla mnie)
08. Jaką techniką wykonujesz najczęściej prace?
Szeroko pojęty beading jednak najczęściej, to pewnie dlatego, że koralików u mnie pod dostatkiem
09. Czego nie potrafisz, a chciałabyś umieć?
Papierowa wiklina spędza mi sen z powiek, a podobno nie ma rzeczy niemożliwych...
10. Grasz na jakimś instrumencie?
Niestety nie, choć zawsze chciałam na gitarze i pianinie. Ale za to śpiewałam w chórze, do dziś nie mogę zrozumieć jak to możliwe :-)
11. Dokończ zdanie "Życie jest..."
darem, którego nie wolno zmarnować!


Swoje wyróżnienia przyznaję następującym blogom:
1. http://www.kreatywnaprzyjemnosc.pl/
dzięki Ani nauczyłam się pleść makramowe bransoletki
2. http://miracolopiccolo.blogspot.com/
Kasia jest ze mną niemal od początku, jej biżuteria jest absolutnie zachwycająca
3. http://koralikibetki.blogspot.com/
spójrzcie jakie piękne rzeczy są u Eli
4. http://edyro-koraliki.blogspot.com/
Edyta jest mistrzynią Cubicowych form i Królową brązów
5. http://sznurkikoraliki.blogspot.com/
Joasia robi piękne ozdoby makramowe, zawsze będzie mi się kojarzyć z miłą wymianką, dzięki niej przypadkiem trafiłam do Danusi... 
6. http://bluefairy-art.blogspot.com/
Joasia jest mistrzynią w tworzeniu broszek (i nie tylko), w których można zakochać się od pierwszego wejrzenia
7. http://danutka38.blogspot.com/
Danusię można pokochać za jej prace i serce do ludzi.
Dzięki Danusi mój blog żyje.
8. http://artystycznewariacje.blogspot.com/
Każda nowa praca Moniki wywołuje u mnie zdziwienie, że też takie rzeczy można ulepić...
9. http://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/
Ewunię darzę szczególną sympatią, a jej kartki mnie zachwycają - to taka miłość od pierwszego wejrzenia ;-)
10. http://blog.sowiarnia.pl/
za miłość do natury i sów, za drewniane anioły i koty, za niebanalne pomysły
11. http://iwanna59.blogspot.com/
Anię cenię za jej poczucie humoru, cudowne dekupażowe prace zwłaszcza świeczniki, dzielenie się wiedzą

Rany! To już? Lista się skończyła, bo tylko 11 można? Chyba dlatego niekoniecznie przepadam za tymi nagrodami...
Osoby i ich blogi, których tu nie wymieniłam również wyróżniam za to, że mnie inspirują. Cieszę się, że jesteście ze mną!

A teraz pytania do nominowanych:

1. Kiedy byłam mała chciałam zostać...
2. Gdybym mogła jeszcze raz wybrać szkołę...
3. Mój żywioł to...
4. Praca znaczy dla mnie...
5. Weekend jest po to, by...
6. Moje blogowe znajomości pomagają mi w...
7. Gdybym miała tylko jedną godzinę na przygotowanie prezentu urodzinowego...
8. Moja druga połówka o moim hobby: ...
9. Przeczytałam, czytam, chcę przeczytać ...
10. W lodówce muszę mieć...
11. Boję się, że...

Nie pogniewam się, jeśli nie odpowiecie i nie przekażecie nominacji dalej. Sama wiem, że to wymaga czasu, a dylematy kogo wyróżnić wcale nie są miłe...


Piękną mamy jesień, ale to już niestety ostatni piękny kwiat gazanii na moim balkonie...

Życzę dużo słoneczka i ciepłych chwil.
Dziękuję za miłe komentarze!

22 komentarze:

  1. Jesteś Beatko kochana i bardzo mnie wzruszył ten wpis. Przyznam szczerze, że już od dawna nie kontynuuję tych zabaw. Był czas gdy nominowałam przynajmniej kilkadziesiąt blogów a odpowiadając na kolejne pytania napisałam chyba powieść. Ale jak mogę Ci odmówić? Obiecuję w najbliższym poście odpowiedzieć przynajmniej na Twoje pytania. Dziękuję że o mnie pomyślałaś. Tobie również gratuluję wyróżnienia i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Napisałam to co czuję :-). Wiem, że te zabawy są w gruncie rzeczy miłe, bo kto nie lubi być wyróżniony, ale czas który się na to poświęca chyba jest jednak cenniejszy. Dlatego tym bardziej doceniam fakt, że zechcesz odpowiedzieć.
      Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie. Zawsze mam problem z wyborem kolejnych blogów, no bo chciałoby się je wszystkie wyróżnić, a się nie da. Muszę Ci przyznać, Beatko, że zrobiłaś to wzorowo. U nikogo nie widziałam, żeby ktoś z takim zaangażowaniem podszedł do sprawy. Brawo. Tym chętniej wezmę udział w zabawie. Gazania prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Elu, problem z wyborem zawsze jest spory, bo tak naprawdę dość szybko okazuje się, że ma się na myśli jeszcze całe mnóstwo osób...Dlatego tym bardziej starałam się uzasadnić swój wybór.
      Serdecznie pozdrawiam.
      ps. w przyszłym roku kupię więcej gazanii, bo są cudowne!

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia, zabawy blogowe są bardzo fajne, bo można się troszkę poznać. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie poznanie się chyba jest najlepsze w tych zabawach :-). Ja uwielbiam czytać odpowiedzi :-)
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Beatko bardzo mi miło z Twojego wyróżnienia:) i te ciepłe słowa, które napisałaś ...
    Uważam, ze dzięki pytaniom w takich zabawach pożemy sie lepiej poznawać nawzajem:)
    Odpowiedź na wyróżnienie będzie dopiero w następnym tygodniu, bo wyjeżdżam na tydzień i nie wiem, czy będę miała internet:)
    A tak w ogóle to popsułaś mi szyki:) bo w piątek przygotowywałam już odpowiedź na podobne wyróżnienie i byłaś wśród nominowanych, którym chciałam przyznać taką nagrodę, tylko miałam dokończyć post dziś lub jutro:)
    Buziole serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asieńko, to chyba tym bardziej cieszę się, że Cię ubiegłam i poczytać Twoje odpowiedzi :-)
      Kochana, cudownie że mogłyśmy się poznać! Pamiętasz, to Twoje Lolipop (tak je nazwałam) przywiodły mnie do Ciebie?
      Wielkie buziaki :-)

      Usuń
  5. Beatko Gratuluje wyróznienia i jednocześnie dziekuje za nominację dla Mnie . Jest mi bardzo iło znalźć się wśród szczęsliwej 11- tki.
    Ja nie będę nominowac kolejnych osób, bo to juz kolejna naominacja otrzymana w oststnim czasie . ie przepadam za łańcuszkami , hihi chyba spotkaja mnie wszystkie katastrofy świata bo łańcuszki kończą się na mnie. Nie chce Ci jednak robic przykrości , więc jak pozwolisz odpowiem na Twoje pytania tutaj :
    1. Kiedy byłam mała chciałam zostać...- pojęcia nie mam ,:-((
    2. Gdybym mogła jeszcze raz wybrać szkołę... nic bym nie zmieniła, jestem zadowolona w 100% ze swojego wykształcenia
    3. Mój żywioł to...rekodzieło wszelakie
    4. Praca znaczy dla mnie...środki do życia i spełnienia swoich marzeń, z drugiej strony lubię moją pracę.
    5. Weekend jest po to, by...oddać się swoim przyjemnością, spędzić miło czas z rodzinką
    6. Moje blogowe znajomości pomagają mi w ... uwielbiam moje blogowe znajomości , poprawiaja mi humor jak go nie mam , jak go mam poprawiaja mi jeszcze bardziej. DZień bez blogów = dzień stracony.
    7. Gdybym miała tylko jedną godzinę na przygotowanie prezentu urodzinowego...nic bym nie zrobiła :-)
    8. Moja druga połówka o moim hobby: ...nie mówi , nie mówi nie jest obojętna
    9. Przeczytałam, czytam, chcę przeczytać ...nie mam czasu brak mi już doby na czytanie
    10. W lodówce muszę mieć...jogurt i biały serek
    11. Boję się, że.. zachoruje na raka - mam obciążenie genetyczne od dwóch pokoleń
    No i to by było na tyle. Pozdrawiam i życze miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! To jest cena popularności :-).Jakbyś nie była taka fajna, to wszyscy omijaliby Cię szerokim łukiem :-)
      Dzięki za odpowiedzi, ja gdy byłam mała chciałam być Cyganką ;-)
      Ślicznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie - miło mi, że o mnie pomyślałaś i znalazłam się w tej szczególnej jedenastce :) W wolnej chwili oczywiście postaram się odpowiedzieć na pytania, chociaż niektóre wcale nie są takie łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo cenię Twoje prace, od Huberta również :-). Wasza Sowiarnia jest bardzo unikalna!
      A z odpowiedziami dasz radę :-)

      Usuń
  7. Dzięuję Beatko,że tak pięknie napisalaś o mnie .Kochana Tobie gratuluję ze szczergo serca.Ja już od jakiegoś czasu nie kontynuuję zabawy,z wiadomych powodów.Nawet na pytania w obecnej chwili nie odpowiem z wiadomych powodów,do tego nie cierpię pisać o sobie a na dokładkę ledwo wyrabiam ze swoimi postami ,zajęciami .Ale musisz wiedzieć ,że pamięć mam dobrą i na długo mi pozostanie w sercu wyróżnienie od Ciebie.
    Pozdrawiam i buziaki ogromne zostawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, moje nominacje wynikały z tego co myślę i czuję, dlatego Cię wyróżniłam, Oczywiście nie mam pretensji, bo wiem że musiałabyś przyjmować nagrody od nas wszystkich, bo wszystkie Cię kochamy :-). Ale po prostu musiałam :-)
      Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. :) kamień z serca,wiedziałam że zrozumiesz :)

      Usuń
  8. Gratuluję wyróżnienia. Kwiat jest przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). W gazanie warto się zaopatrzyć na wiosnę, bo potrafią się odwdzięczyć :-)

      Usuń
    2. Niestety, nie mam ręki do kwiatów :-/

      Usuń
  9. Beatko kochana! Po takim wyróżnieniu, to ja już zostanę z Tobą na zawsze ;-). Bardzo Ci dziękuję. Nie spodziewałam się otrzymać kolejnego wyróżnienia w tak krótkim czasie. Tym bardziej mnie ono cieszy.I cieszy mnie to, że znowu dowiedziałam się o Tobie paru nowych rzeczy ;-) A zatem skoro takie zabawy służą poznawaniu się bliżej, wobec tego wkrótce odpowiem na Twoje pytania. Swoją drogą bardzo interesujące. Podeszłaś do tej zabawy wręcz profesjonalnie. Brawo! I Tobie też gratuluję z całego serca tego wyróżnienia! :*
    A gazanie to jedne z moich ulubionych kwiatów i obowiązkowo musi być choć jedna na moim balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam Ci powiedzieć, że to suche zielsko nazywa się szczeć pospolita :)

      Usuń
  10. No patrz, O Machu Picchu to i ja marzę...:-)
    chyba weźmiemy te miotły;-D

    wiklinke też chciałabym umieć, tylko nikt mnie nie chce nauczyć...
    a na pianinie grałam! :-P, na gitarze jeszcze trochę dam radę...

    ja tam nie analizowałabym za bardzo podstaw socjologicznych takich zabaw, to tylko zabawa i udział jak w każdej jest dowolny ( przynajmniej powinien)
    Jedni ciągną temat i to jest fajne bo pozwala odsłonić rąbka tajemnicy i na pewne interakcje ,
    inni nie biorą, ale chwała im za to że potarfią ładnie się wymówić czy podziękować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko, ogromnie dziękuję Ci za wyróżnienie :-) Jest mi niezmiernie miło, że znalazłam się w tak doborowym gronie :-)
    Przepraszam Cię, że dopiero teraz się odzywam, ale ostatnio mam chyba problemy z organizacją czasu :( Nieustannie mi go brakuje ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)
    P.S. Czy moja wiadomość e-mail dotarła?

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...