Obserwatorzy

środa, 29 października 2014

Październikowe ptaki

Witajcie Kochane Dziewczyny!

Już od dłuższego czasu mam okazję podziwiać Wasze piękne prace w postaci karteczek. Sama jestem "niekoniecznie kartkowa", ale owszem, kilka w życiu poczyniłam, zwykle z tego co było pod ręką w domu.
Kiedy zobaczyłam papiery z kolekcji Lemoncraft, to jakoś nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam... stwierdziłam, że jak nie kartka to na pewno coś z tego będzie :-)
Ale u Czarnej Damy pojawiła się kolejna edycja wymianki kartkowej, tym razem pod hasłem PTAKI. Od razu zaświeciła mi się lampka, żeby dołączyć do zabawy, bo to taki wdzięczny temat.


Miałam przyjemność dostać kartkę od Anette - bardzo mnie to ucieszyło, bo byłam przekonana, że przyleci do mnie kartka z haftem matematycznym :-). I faktycznie, nie dość że w tempie błyskawicznym to  z oczekiwanym haftem! Już pisałam do Anetki, siedziałam oniemiała i wpatrywałam się w ten cudny haft. Nici metaliczne tak pięknie połyskiwały w słońcu, że naprawdę trudno było oderwać wzrok :-)
Spójrzcie jaka fantastyczna:



Moja karteczka poleciała do Marty Borowskiej
z bloga http://inspiracjemarty.blogspot.com/
U Marty nie dość, że znajdziecie piękne karteczki to jeszcze bardzo przydatne porady. Ponieważ to specjalistka od papieru, to miałam trochę obawy, ale mam nadzieję, że moje ewentualne niedociągnięcia zostaną mi wybaczone. Starałam się bardzo!

W mojej pracy użyłam wspomnianych materiałów Lemoncraft z serii Dom Róż, a także tych z Netto - że też w takim sklepie można takie fajne przydasie podłapać :-).
I oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie sięgnęła ponownie po farby Pebeo Prisme Fantasy - pomalowałam nimi brzegi kartki, a także ptaszki i klatkę (tekturowe wycinanki). Za patyk robi kawałek łodygi pelargonii, oczywiście też pomalowany!

Przy okazji postanowiłam upiec dwie pieczenie - moja karteczka wydała mi się na tyle bogata, że z przyjemnością zgłaszam ją do wyzwania w Skarbnicy Pomysłów:



Oto moje dzieło :-)
Zdjęć sporo (wybaczcie!)









i kolażyk :-)



i taki sobie pierwszy znaczek zrobiłam:

Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa, które zostawiacie :-)
Serdecznie pozdrawiam :-)

29 komentarzy:

  1. Kartka od Anette jest świetna, bardzo mi się podoba haft matematyczny, a do tego ten wzór :)
    Natomiast Twoja nie dość, że mnie zaskoczyła, to wręcz wbiła w fotel - i mówisz, że jesteś "niekoniecznie kartkowa"? :-) Wyszło cudownie, bogato, romantycznie i baaardzo klimatycznie - ja Ci mówię: idź tą drogą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, haft matematyczny ma w sobie coś magicznego. Z pozoru łatwy, wcale nie jest taki prosty, ale niezwykle efektowny.
      To moja pierwsza tak bogata i przemyślana karteczka, jestem dumna z niej, a użycie farb Pebeo liczę, że nadało jej unikalności... Pewnie to nie koniec z karteczkami w moim wydaniu, bo to potrafi wciągnąć :-)

      Usuń
    2. o tak! zdecydowanie możesz iść tą drogą! :-)
      twoje farbki nadały elementom unikatowości, pięknie skomponowane...
      ty juz nie bądź taka skromna

      BTW, czemu mnie tu wcześniej nie było?
      Bloger to jednak świnia jest , chrum
      pokazuje to co chce i kogo chce,
      jak nie przyjdę "na piechotę" to inaczej niczego się od niego nie dowiem!

      Usuń
    3. Dorotko, nie jesteśmy w stanie przelecieć wszystkiego ;-). Mnie jak nie ma na blogu dwa dni to już sporo rzeczy mi umyka... a z komentowaniem na bieżąco to dopiero problem!
      Może niekoniecznie pójdę tą drogą, ale chętnie będę zbaczać na tę ścieżkę :-)

      Usuń
  2. Karteczka przepiękna1 Bardzo delikatna, subtelna i ma w sobie to "coś"1 Pozdiwiam!I pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać karteczki są zaraźliwe :-) Dziękuję!

      Usuń
  3. Ja jestem bardzo "ptaszkowa", po prostu bardzo lubię te zwierzaczki, więc i Twoje prace wywołują u mnie miłe skojarzenia. No i są śliczne, klimatyczne i z duszą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaszki są bardzo wdzięcznym tematem, dlatego podjęłam się tego jakby nie patrzeć odmiennego dla mnie zadania :-)
      Dziękuję Asiu!

      Usuń
  4. No piękna po prostu. Te kolory - takie delikatne, i motywy - subtelne jak ten ptak z wiersza Tuwima. Całość w dobrym guście i stylowo. Powinnaś częściej robić takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu. Na pewno jeszcze poczynię jakieś karteczki, to naprawdę fajne zajęcie i też trzeba przy tym pogłówkować :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. No proszę nie kartkowa, a jakie cudo stworzyłaś, kartka jest piękna i trzymam kciuki za Ciebie w wyzwaniu:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko :-). Tworzenie tej kartki było przyjemnością!
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Już widziałam Twoją kartkę - przepięknie Ci wyszła. Świetnie ją skomponowałaś - cała jest taka dopracowana. Mam nadzieję, że to nie ostatnia i będzie się można jeszcze pozachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów :-). Ja też mam nadzieję, że to nie ostatnia... nie, ja jestem przekonana, że kolejne będą :-). Od czasu do czasu warto się oderwać od koralików i zrobić coś innego :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. No Beatko, jak na osobę niekartkową to Ty jesteś bardzo kartkowa. Kompozycja świetna, mnóstwo ciekawych detali i piękne wykonanie. Jestem pod wrażeniem i życzę Ci powodzenia w wyzwaniu. Fajny banerek sobie zrobiłaś. To mi przypomniało, że ja też sobie ostatnio zrobiłam a ciągle zapominam go umieścić pod postem. Chyba mi już pamięć zaczyna szwankować?
    Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podglądam mistrzynie :-). Odwiedzając blogi można się naprawdę sporo nauczyć! Chciałabym umieć robić takie śliczne kwiatuszki jakie dzisiaj pokazałaś, bo to zawsze nadaje pracom indywidualny styl, dlatego Twoje prace są dla mnie rozpoznawalne i je po prostu uwielbiam!
      I ciekawe czy ja będę pamiętała o banerku na blogu... ale zrobiłam wydruk znaczków na papierze fotograficznym i będę je dodawała do swoich prac :-)
      Buziaczki :-)

      Usuń
  8. Ale cudowna kartke zrobiłaś ! Zdecydowanie w stylu jakim kocham ! Uwielbiam brazy wkartkach , bardzo to sobie cenie , ach Kochana normalnie az mnie zachecilas do pracy : ) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymciu, ślicznie dziękuję - Ty robisz takie cudowne wielowarstwowe karteczki, więc tym bardziej się cieszę, że i moja Ci się spodobała. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Cudo, cudo, cudo i Ty kochana mówisz, że nie kartkowa jesteś? A od jakiegoś czasu próbuję swoich sił w robieniu kartek i kompletnie mi to nie wychodzi, a Ty bach i takie cudeńko. Ja jestem całą w zazdrości :) Mam nadzieję, że zabawa jak i robienie kartek tak CI się spodobało, że jeszcze weżniesz w niej udział, było by super :) A papierów z netto to Ci zazdroszczę, u nas w ogóle ich nie było :( buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to Ci nie wychodzą karteczki?! Przecież widziałam!
      Lidziu, już czekam na kolejne zadanie w listopadzie. Też mam nadzieję wziąć udział, bo aż żałuję że nie bawiłam się wcześniej - teraz miałabym całkiem fajną kolekcję karteczek.
      Rzadko zaglądam do Netto, ale jak poszła fama to od razu podjechałam - byłam bardzo zaskoczona jakością i wyborem. A w kolekcjach Lemoncraft można się zakochać, można nawet nic nie robić, tylko patrzeć - aż szkoda ciąć ;-)
      Kochana, dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. A Ty zdolna jesteś, kartka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). To sama przyjemność czytać takie komplementy :-)

      Usuń
  11. Ależ cudowne ptaszki, niesamowite po prsotu obie karteczki są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Diano :-). Ta wymianka okazała się bogata w piękne karteczki :-)

      Usuń
  12. "Niekoniecznie kartkowa", a materiały do kartek w domu masz. Piękną kartkę zrobiłaś, no i cieszę się, że moja prościzna (bo to ja niekartkowa jestem) Ci się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, trochę miałam, trochę więcej dokupiłam :-). Już tak mam, że obok pewnych rzeczy nie mogę przejść obojętnie.
      Twój hafcik jest prześliczny!!!

      Usuń
  13. karteczki śliczne, a swoją mnie zaskoczyłas, nie widziałam u ciebie na blogu karteczek, a tu proszę, jakbyś robiła je juz od dawna:) przepięknie ci wyszła:) A ten wiersz Tuwima też bardzo lubię :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...